Proud Blog
News and more
typemachine

Persona-denken

Voor wie creëer je een campagne? Dankzij persona's ontwikkel je een campagne op het lijf geschreven van de beoogde doelgroep.

ProudMary_Blog_Persona-Denken
Lees meer over Persona-denken

Pakkende beelden

Een fotoshoot voegt menselijkheid toe, verhoogt de betrokkenheid van de kijker en triggert ontelbare emoties. De moeite dus om er de nodige aandacht aan te schenken.

ProudMary_Blog_PakkendeBeelden
Lees meer over Pakkende beelden

Het Brand Wheel

In het Proud Mary-lied blijft het grote wiel maar draaien. Ook het "merkwiel" moet blijven draaien als je succes wil bekomen.

ProudMary_WhitePaper_BrandWheel
Lees meer over Het Brand Wheel

Strategische naamcreatie

Een nieuwe naam voor je bedrijf? Dat beslis je niet zomaar. Je moet met verschillende factoren rekening houden. Hoe begin ik? We helpen je graag op weg.

ProudMary_Blog_Naamcreatie
Lees meer over Strategische naamcreatie

Persona in de kijker

Hoe meer je weet over je doelgroep, hoe gerichter de communicatie. Zo krijg je meer interactie! Want communiceren is informatie uitwisselen.

ProudMary_Blog_Persona
Lees meer over Persona in de kijker

Benieuwd wie jouw website bezoekt?

Leads genereren en klanten binnenhalen: nu nog makkelijker. Wanneer en hoeveel bezoekers op jouw website een aanvraag doen hoeven we je waarschijnlijk niet te vertellen. Hoelang ze...

ProudMary_Blog_Website_Bezoeker
Lees meer over Benieuwd wie jouw website bezoekt?

Externe communicatie

Welke externe communicatie zetten we als rekruteringstools in? Dat weet je dankzij de strategie die je vooraf ontwikkeld hebt.

Lees meer over Externe communicatie

Producten- vs. dienstenorganisatie

In het geval van producten en commerciële diensten zijn de positioneringswaarden nadrukkelijker aanwezig dan bij een dienstenorganisatie zoals een ziekenhuis bijvoorbeeld.

Lees meer over Producten- vs. dienstenorganisatie

Kernwaarden vs. positionering

Het verschil tussen kernwaarden en positioneringswaarden? Terwijl kernwaarden heel vaak intern hun oorsprong vinden, zijn positioneringswaarden gecreëerd om naar buiten te treden.

Lees meer over Kernwaarden vs. positionering

Waarom kernwaarden bepalen?

Kernwaarden hebben een belangrijke functie. Zowel voor je medewerkers als voor toekomstige medewerkers spelen ze een rol. Ze zijn het fundament voor je rekruteringscommunicatie én...

Lees meer over Waarom kernwaarden bepalen?

Wat is een positioneringsworkshop?

Wat is dat nu juist een positioneringsoefening? En waarvoor dient het? Met een positioneringsoefening streven we ernaar om een uniek DNA te definiëren voor jouw merk of bedrijf.

ProudMary_Blog_Wat_Is_Een_Positioneringsworkshop
Lees meer over Wat is een positioneringsworkshop?

Het resultaat van een positionering

Je creëert dankzij een positioneringsoefening een inhoudelijk kader voor al je toekomstige communicatie. De overkoepelende én individuele positioneringsteksten zijn de basis van...

ProudMary_Blog_Het_Resultaat_Van_Een_Positionering
Lees meer over Het resultaat van een positionering

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB