Proud Blog
News and more
typemachine

Rewind Campfire #9 - Trend Session 🔥

Ahoy! De negende editie van onze Campfire session was een sprankelende avond waar kijken naar de toekomst centraal stond, met niemand minder dan onze eigenste trendwatcher Tina...

Lees meer over Rewind Campfire #9 - Trend Session 🔥

Foodies On Tour

FOODIES ON TOUR is een tasting en -belevingsevent dat zich richt tot B2B klanten. Als trotse partner van dit event staan we niet enkel in voor de communicatie. We ondersteunen...

Lees meer over Foodies On Tour

Labadoux

Wat een editie! Zon op onze smoel, wereldse muziek in onze oren en leuk gezelschap. De ingrediënten voor alweer een geslaagd Labadoux.

Lees meer over Labadoux

Ontwikkel jouw unieke merkidentiteit

Je staat op het punt om je eigen bedrijf te starten of misschien wil je jouw huidige merk nieuw leven inblazen. Waar begin je dan? Het antwoord is simpel: bij het opbouwen van een...

COMP Blog merkidentiteit
Lees meer over Ontwikkel jouw unieke merkidentiteit

De kracht van kleurenpsychologie

Dagelijks word je beïnvloed door kleuren. Kleuren zetten je onbewust aan het denken. Marketeers maken hier dan ook graag gebruik van. Ook wij passen kleurenpsychologie toe in onze...

COMP vintage beeld
Lees meer over De kracht van kleurenpsychologie

Is animatie de toekomst?

Animatie, meer dan alleen eens snel een video in elkaar knutselen. Van stop motion, cut out tot digitale animatie, 3D-beelden en nog zoveel meer. Elementen waar Vic, onze Motion...

Lees meer over Is animatie de toekomst?

What's up with 'strategy is key'?

Iedereen heeft het al eens gehoord, 'strategy is key'. Maar is dit effectief zo? Een bedrijfsstrategie is een cruciaal onderdeel van het succes van elk bedrijf. Wij leggen je uit...

Lees meer over What's up with 'strategy is key'?

8 digitale trends in 8 minuten

De voorbije maanden kon je Tina en het digital team spotten op Websummit in Lissabon en BAM in Brussel. Terug op kantoor en nieuwe inzichten rijker. Op onze zevende Campfire...

Lees meer over 8 digitale trends in 8 minuten

Persona-denken

Voor wie creëer je een campagne? Dankzij persona's ontwikkel je een campagne op het lijf geschreven van de beoogde doelgroep.

ProudMary_Blog_Persona-Denken
Lees meer over Persona-denken

Pakkende beelden

Een fotoshoot voegt menselijkheid toe, verhoogt de betrokkenheid van de kijker en triggert ontelbare emoties. De moeite dus om er de nodige aandacht aan te schenken.

ProudMary_Blog_PakkendeBeelden
Lees meer over Pakkende beelden

Het Brand Wheel

In het Proud Mary-lied blijft het grote wiel maar draaien. Ook het "merkwiel" moet blijven draaien als je succes wil bekomen.

ProudMary_WhitePaper_BrandWheel
Lees meer over Het Brand Wheel

Strategische naamcreatie

Een nieuwe naam voor je bedrijf? Dat beslis je niet zomaar. Je moet met verschillende factoren rekening houden. Hoe begin ik? We helpen je graag op weg.

ProudMary_Blog_Naamcreatie
Lees meer over Strategische naamcreatie

Persona in de kijker

Hoe meer je weet over je doelgroep, hoe gerichter de communicatie. Zo krijg je meer interactie! Want communiceren is informatie uitwisselen.

ProudMary_Blog_Persona
Lees meer over Persona in de kijker

Benieuwd wie jouw website bezoekt?

Leads genereren en klanten binnenhalen: nu nog makkelijker. Wanneer en hoeveel bezoekers op jouw website een aanvraag doen hoeven we je waarschijnlijk niet te vertellen. Hoelang ze...

ProudMary_Blog_Website_Bezoeker
Lees meer over Benieuwd wie jouw website bezoekt?

Externe communicatie

Welke externe communicatie zetten we als rekruteringstools in? Dat weet je dankzij de strategie die je vooraf ontwikkeld hebt.

Lees meer over Externe communicatie

Producten- vs. dienstenorganisatie

In het geval van producten en commerciële diensten zijn de positioneringswaarden nadrukkelijker aanwezig dan bij een dienstenorganisatie zoals een ziekenhuis bijvoorbeeld.

Lees meer over Producten- vs. dienstenorganisatie

Kernwaarden vs. positionering

Het verschil tussen kernwaarden en positioneringswaarden? Terwijl kernwaarden heel vaak intern hun oorsprong vinden, zijn positioneringswaarden gecreëerd om naar buiten te treden.

Lees meer over Kernwaarden vs. positionering

Waarom kernwaarden bepalen?

Kernwaarden hebben een belangrijke functie. Zowel voor je medewerkers als voor toekomstige medewerkers spelen ze een rol. Ze zijn het fundament voor je rekruteringscommunicatie én...

Lees meer over Waarom kernwaarden bepalen?

Wat is een positioneringsworkshop?

Wat is dat nu juist een positioneringsoefening? En waarvoor dient het? Met een positioneringsoefening streven we ernaar om een uniek DNA te definiëren voor jouw merk of bedrijf.

ProudMary_Blog_Wat_Is_Een_Positioneringsworkshop
Lees meer over Wat is een positioneringsworkshop?

Het resultaat van een positionering

Je creëert dankzij een positioneringsoefening een inhoudelijk kader voor al je toekomstige communicatie. De overkoepelende én individuele positioneringsteksten zijn de basis van...

ProudMary_Blog_Het_Resultaat_Van_Een_Positionering
Lees meer over Het resultaat van een positionering

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB