tell your story
Campagne
Wat is een campagne? Op zoek naar een sterk creatief idee om een nieuw product te lanceren? Of een overkoepelend creatief concept om een corporate campagne te voeren? Wil je dringend meer naambekendheid om te kunnen groeien? Dan helpt Proud Mary je verder.
Soorten campagnes
Welke campagne je nodig hebt, bepalen we tijdens het strategisch voortraject. We onderscheiden alvast onderstaande campagnes, elk met hun specifieke kenmerken.
Corporate Campagne
Corporate communicatie is een belangrijk onderdeel van marketingcommunicatie waarbij het bouwen, behouden en beschermen van de reputatie de kerntaak is. Meer naambekendheid of een scherpere positionering?
Product Launch Campagne
Breng je een nieuw product of een nieuwe dienst op de markt? Wil je het verhaal achter het product communiceren? Een unieke positie op de markt kiezen... Dan is de Product Launch Campagne voor jou.
Employer Branding
In grote lijnen is je employer brand de reputatie van jouw bedrijf als werkgever. Wil je de huidige medewerkers behouden en binden? Of is er nood aan het aantrekken van nieuwe mensen?
Online Marketing Campagne
Wil je inzetten op je online aanwezigheid om te groeien? We bieden zowel zoekmachine marketing aan met SEO én SEA , zorgen voor je online fundamenten en begeleiden je met creatieve en leadgenererende social campagnes. Kortom, online campagnes die strategisch ingezet worden om jouw doelen te bereiken.
STRATEGISCHE CREATIES & CREATIEVE STRATEGIEËN
Kies voor een strategische partner om je corporate of productlaunch campagnes te verzorgen. Ook voor employer branding campagnes creëren we sterke beklijvende concepten. Wij ontwikkelen voor jou een sterke creatieve campagne op een strategisch gefundeerde manier.
CREATIEF CONCEPT
Een creatief concept is de visuele vertaling van je inhoudelijke verhaal. Het is een overkoepelend idee passend bij je unieke story. Visuele storytelling dus. Daar zijn we goed in. En dat doen we ook heel graag. Een krachtig verhaal tot leven brengen.
STRATEGIE
“Creativity without strategy is called art”, luidt de boutade van Amerikaans professor Jeff I. Richards. Alhoewel we niets tegen kunst hebben – integendeel! – een creatieve campagne of een concept ontwikkelen is vooral ook een kwestie van strategie. Wat we ontwikkelen, is altijd gebaseerd op strategische keuzes die in het voortraject aan bod zijn gekomen. Zo garanderen we niet alleen een mooie, leuke of grappige campagne maar vooral een doelgerichte succesvolle campagne die de beoogde groei verzekert. Groei als organisatie, groei in verkoop of persoonlijke groei. We ontwikkelden een campagnetraject waar zowel strategie als creatief concept aan bod komt.
campaign news
Persona-denken
Voor wie creëer je een campagne? Dankzij persona's ontwikkel je een campagne op het lijf geschreven van de beoogde doelgroep.
Een verhaal is pas een verhaal als het verteld wordt.
Een bedrijf moet opvallen, uniek zijn en zich onderscheiden van de concurrentie. Kortom: beschikken over een uniek merkenverhaal. Hoe bepaal je waar je als bedrijf voor staat?