Overzicht

Rewind Campfire #10 – klanttevredenheid 🤝

Events Proud Mary
Afbeelding

Alle hens aan dek! We’ve got some customers to please. De tiende (yay!) campfire stond helemaal in teken van klanttevredenheid. Hoe zorg je ervoor dat klanten niet enkel tevreden zijn, maar eerder laaiend enthousiast? Joost Cottyn, expert in scripting, nam het stuur in handen en gidste ons richting de oorden van framing en andere communicatietechnieken. Tina werd co-piloot en vulde aan met haar expertise rond persona, customer journey en touchpoints. Kon je er niet bij zijn? Ontdek bij welke interessante highlights we aangemeerd zijn.

Afbeelding

🎶 (I can’t get no) satisfaction 🎶

De hamvraag: hoe zorg je ervoor dat jouw klanten tevreden zijn? Ga voor die ‘extra mile’. Joost licht het simpel toe door het verschil in verwachting en ervaring in kaart te brengen. Door een goed idee te hebben van wat beide partijen verwachten, kan je die verwachtingen inlossen. Pro tip? Een kleine attentie of net dat tikkeltje meer aanbieden dan wat de klant verwacht, is dé way to go om een sterke indruk na te laten en een positieve klantenervaring te creëren.

🎶 I'm pickin’ up good vibrations, She’s giving me excitations 🎶

It's all about the mindset, man 🤙. Wanneer je jouw klanten positief benadert, is de kans groot dat zij ook positief reageren. Het zit 'm in de kleine dingen. Een vriendelijke vraag zoals 'Bel ik je op een goed moment?', brengt de klant al snel naar de ja-modus. De perfecte situatie waar je op verder kan surfen.

Afbeelding

🎶 A little bit of Monica in my life, A little bit of Erica by my side, A little bit of Rita’s all I need, A little bit of Tina’s what I see,... 🎶

Het kan best pittig zijn om je klanten goed te begrijpen. Wie zijn ze juist en wat drijft hen? Een methode om dit in kaart te brengen zijn persona’s. Via brainstorming maak je fictieve personen op die deel uitmaken van je klantenbestand. Op deze manier kan je jouw grote klantenbestand gaan segmenteren in vb een 5-tal persona's en zo doelgericht communiceren.

Nu segmenteren moeilijker gaat op Meta, is het des te belangrijker om via gerichte communicatie je doelpubliek aan te spreken. Nog een pluspunt aan het opstellen van persona’s is dat je via deze manier je klanten kan omzetten in data. Welk type persona vult je klantenportefeuille? Van welk type persona heb je er nog eentje extra nodig om safe te zitten?

🎶 I want you to rock the boat 🎶

Onze volgende Campfire niet missen? Markeer alvast 29 augustus in je agenda. We beloven je alvast een knetterende avond.

Voor meer foto's van de avond kan je terecht op onze Facebookpagina!

meer over ons

Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10Campfire #10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Proud Mary Campfire Sessions zijn een bron van inspiratie, telkens verrassend en een ideale gelegenheid om met andere professionals van gedachten te wisselen. Laat hieronder je gegevens achter en we laten je tijdig weten waar het kampvuur de volgende keer brandt!

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB