Als je kernwaarden bepaald zijn, dan begint het echte werk.
Als je kernwaarden bepaald werden, moeten ze tot leven komen. Dat zal niet zomaar gebeuren. Stel een implementatieplan op. Lanceer je ze allemaal samen tijdens een event, of kies je ervoor om elke maand op een andere waarde te focussen?
Communicatiekanalen
Welke communicatiekanalen zul je gebruiken? Vergeet niet dat ook de mensen die veel buitenshuis zijn bereikt moeten worden. Wees creatief in je keuze. Zet je gebruikelijke kanalen in, maar kleur ook eens buiten de lijntjes.
Van start tot einde
Zorg ervoor dat je de waarden in elk niveau van je onderneming meeneemt. Van eerste sollicitatie tot evaluatie en waarom niet, afscheidsgesprek. De kernwaarden zijn dikwijls belangrijker dan de competenties om een passende medewerker te vinden.
1. Stel een implementatieplan op.
2. Kies de juiste communicatietools voor elke doelgroep.
3. Integreer de waarden in elke stap van het ondernemerschap.
4. Herhaal voldoende.
Veel succes!
Wens je begeleiding om dit tot een goed einde te brengen, bekijk dan zeker onze Employer Branding Trajecten.