Overzicht

Een HR-campagne in 4 stappen

Employer Branding
Afbeelding
vrouw_vintage_lachend_vliegtuig

Een gefundeerde, effectieve HR-campagne zet je op met deze 4 stappen.

1° Bepaal de interne waarden

Gebruik unieke, interne waarden om je te onderscheiden van de concurrentie. Heb je deze nog niet vastgelegd? Start vandaag! Dat kan via een interne-waarden-oefening. Overleg met je werknemers en zet ze in als ambassadeurs.

2° Vertaal en communiceer interne waarden

Zorg dat je medewerkers de interne waarden kennen en begrijpen. Waarom niet met een interne campagne? Een leuke video, posters, deurhangers etc. Bekijk wat er best bij jouw bedrijf past. Als je deze waarden op een creatieve manier communiceert, onthouden en begrijpen de werknemers ze beter.

3° Implementeer de interne waarden

Interne waarden dienen als richtlijn naar het gedrag van de medewerkers. Pas uw waarden toe bij alles wat je doet. Van het aanvaarden van nieuwe werknemers tot het voeren van evaluatiegesprekken. Ook bij informele gesprekken en officiële mededelingen.

4° Beleef interne waarden

Als je medewerkers overtuigd zijn van de waarden, zullen ze deze trots naar de buitenwereld communiceren. Iemand die graag bij jou werkt, zal dit ook in zijn omgeving verkondigen. Zo kan je jouw werknemers indirect inzetten als ambassadeur.

Wil jij ook een sterke HR-campagne? Ontdek hieronder hoe wij jou kunnen helpen.

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB