Overzicht

Een verhaal is pas een verhaal als het verteld wordt.

Campagne
Afbeelding
ProudMary_Blog_Verhaal

Een bedrijf moet opvallen, uniek zijn en zich onderscheiden van de concurrentie. Kortom: beschikken over een uniek merkenverhaal. Hoe bepaal je waar je als bedrijf voor staat?

Creëer een onderscheidend verhaal
Het creëren van een onderscheidend verhaal is van belang om een inhoudelijk kader te creëren voor je communicatie. Het vormt een leidraad bij je communicatie, bij het ondernemen. En is van belang om te groeien.
Maar stop niet na het bepalen van je inhoudelijk verhaal. Zet het om in een beklijvend creatief concept.
Bekijk alvast een aantal voorbeelden.

"Be Anything" - campagne van beMatrix
Uit de inhoudelijke oefening van beMatrix, waar "vele mogelijkheden" één van de waarden was, is het creatief concept "be anything" ontwikkeld. In het creatief concept komen de vele mogelijkheden voor hun klanten visueel aan bod. Je kan immers zijn wie je wil zijn als je de producten van beMatrix gebruikt.

Ontdek hier de volledige campagne.

Afbeelding
ProudMary_BeMatrix_Campagne_Conceptvisual_BeStrong_BeStylish

"Brand Shiners"- campagne van Visix
Uit de inhoudelijke oefening van Visix kwam als waarde: “stralen” naar voor. Visix slaagt er in om hun klanten te laten stralen. Zo kwamen we tot de "brand shiners”-campagne. Waar schitterende beelden visualiseren hoe je merk straalt dankzij de hoge drukwerkkwaliteit én afwerkingsgraad die Visix steeds aflevert.

Ontdek hier de volledige campagne.

Afbeelding
Proud Mary_VISIX_Brand Shiners_Campagne_Conceptbeeld_Toog

"Onderneem slim" - campagne van Groep Maatwerk
Voor Groep Maatwerk werkten we hun inhoudelijke boodschap en usp’s: dichtbij en slim uit in een campagne: Onderneem slim. Zoek het niet te ver. Waar we slimme ondernemers aan het woord laten die bewust voor een lokale oplossing hadden gekozen.

Ontdek hier de volledige campagne.

Afbeelding
ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Groepsbeeld

Wil je ook je inhoudelijke verhaal creatief vertalen? Contacteer ons.

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB