I GOT A ROCK 'N ROLL STRATEGY
Strategie
Wat is strategie? Een campagne ontwikkelen zonder te weten welke strategie je zal volgen? Dat is niet ideaal. Want hoe weet je welke boodschap je moet vertellen, als je niet hebt vastgelegd tot welke persona je je zal richten? Je kan alleen maar succesvol groeien als je eerst de strategie hebt bepaald.
STRATEGIE ALS FUNDAMENT VAN SUCCES
Het fundament van je marketing en communicatie is strategie. Als je een brand wil lanceren of een sterk merkenverhaal in de markt wil zetten start het altijd met het bepalen van je strategie. Met andere woorden: strategie is onlosmakelijk verbonden met creatie en campagne. Het één niet zonder het andere dus.
STRATEGIE ALS ONDERDEEL VAN EEN TRAJECT
Daarom ontwikkelen we trajecten waar strategie de eerste stap is op weg naar een succesvol groeiverhaal. Elk traject is een combinatie van goed gekozen opeenvolgende stappen die tot een optimaal resultaat leiden. Al bestaat een traject grotendeels uit vaste stappen, elk traject is persoonlijk en toegespitst op jouw eigen behoeftes.
Strategie
Branding Trajecten
Dit traject is een combinatie van verschillende goed gekozen opeenvolgende stappen die tot een optimaal resultaat leidt. Ideaal voor wie een passende branding voor een nieuw merk of bedrijf wil ontwikkelen.
Campagne Traject
Door de jaren heen ontwikkelden we diverse trajecten passend bij je specifieke noden en wensen. Het is een combinatie van verschillende goed gekozen strategische stappen die tot een optimaal resultaat leiden.
Employer Branding traject
Wil je werken aan je employer brand? Zowel interne campagnes om je medewerkers te behouden, als rekruteringscampagnes om nieuwe medewerkers aan te trekken. Dit traject gaat stap voor stap, van strategie tot creatieve uitwerking.
Online traject
Wil je strategisch sterker staan in de digitale wereld? Of heb je nood aan een inhaalbeweging op het gebied van online communicatie? Dan is het online traject ideaal voor jou.
Starterstraject
Start je een eigen zaak en ben je een kei in je eigen product maar niet in de marketing ervan? Dan is het starterstraject voor jou.
Scale-up of groeitraject
Je bent reeds een paar jaar aan het ondernemen. Je blijft groeien en dat brengt specifieke behoeftes op het vlak van marketing en communicatie met zich mee.
MAAK GEBRUIK VAN DE KMO PORTEFEUILLE
De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Consultancy valt hier ook onder.
ontdek onze losse strategische workshops
Geen nood aan een traject? Dan kan je ook losse workshops volgen om je strategie op punt te krijgen. Van positionering tot het bepalen van kernwaarden. Hieronder lees je meer over de mogelijkheden. Uiteraard werken we ook een workshop op maat uit.
Content Marketing Strategie
Wat? Een strategie bepalen om dankzij de juiste inhoud bij de juiste doelgroep en via het juiste communicatiekanaal op het juiste moment en in de juiste vorm het vooropgestelde...
Marketingstrategie
Waar wil je naartoe? Wat is het doel van je strategie? Wie zijn de beoogde persona’s? Welke behoeftes hebben ze? Stap voor stap bepalen we alle nodige elementen om een strategie op...
Employer Branding Strategie
Wie zijn je beoogde sollicitatiepersona’s? Welke behoeftes hebben ze? Wat vinden ze belangrijk in hun job? Stap voor stap bepalen we alle nodige elementen om een Employer Branding...
Online Marketing Strategie
Een online strategieAls sleutel tot succes van je online campagne is een online marketing strategie cruciaal. We volgen bij Proud Mary 7 stappen, gebaseerd op ons tried-and-tested...
Positionering
Waar staat jouw bedrijf voor? Wat is je verhaal? Waarmee verleid je potentiële klanten? Bepaal het met een positioneringsworkshop.
Kernwaarden
Welke kernwaarden zijn van belang in je onderneming? Of concreter: welk gedrag wil je dat de medewerkers vertonen?
BIG WHEEL KEEPS ON TURNIN'
In het Proud Mary-lied blijft het grote wiel maar draaien. Ook het "merkwiel" moet blijven draaien als je succes wil bekomen. Om een merk te lanceren of uit te bouwen, moet je rekening houden met 5 essentiële onderdelen die elkaar beïnvloeden én versterken. Proud Mary geeft deze visueel weer in een Brand Wheel. Om het 'merkwiel' soepel te laten draaien, moeten alle onderdelen perfect afgestemd zijn op elkaar. 1 van de onderdelen is de Brand Strategy. Er zijn diverse strategieën. We zetten ze even op een rij voor je.
strategic news
Ontwikkel jouw unieke merkidentiteit
Je staat op het punt om je eigen bedrijf te starten of misschien wil je jouw huidige merk nieuw leven inblazen. Waar begin je dan? Het antwoord is simpel: bij het opbouwen van een...
4 tips voor groeiende bedrijven
Ontdek onze 4 gouden tips om als groeiend bedrijf niet te stagneren.
In 7 stappen naar een content marketing strategie.
Een content strategie bepalen is je vooropgestelde doel bereiken door de juiste inhoud delen met de correcte doelgroep, via het juiste communicatiekanaal op het juiste moment en in...