Overzicht

Ontwikkel een creatief concept

Creativity
Afbeelding

Kies voor een opvallende, leuke campagne voor je HR-, rekruterings-, of Employer Branding Campagne. Een sterk creatief concept is geld waard!

De tijd van saaie vacatureadvertenties met enkel tekst is voorbij. Tegenwoordig verkoop je niet enkel de functie, maar ook waar je onderneming voor staat.

Hoe doe je dat? Met een multi-inzetbaar concept. Kies voor een concept dat flexibel toepasbaar is op alle communicatiekanalen.

Een sterk concept moet perfect in te passen zijn in je communicatie-aanpak. Kiezen voor een creatief concept is kiezen voor continuïteit en consistentie in de communicatie.

Hoe begin je daar aan? Start met het uitzetten van je positionering en je strategie of in het geval van Employer Branding met het bepalen van je Employer Value Proposition.

Die drie ingrediënten zijn de perfecte inhoudelijke basis om een passend creatief concept te maken. Zo past je concept perfect bij je inhoudelijke boodschap. Meer nog, je campagne wordt sterker, krachtiger.

Filmbestand

proud campaigns

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB