Beïnvloed met Employer Branding jouw imago als werkgever.
Het doel
Met Employer Branding koppel je talent aan jouw bedrijf. Bij bestaande werknemers creëer je engagement, bij toekomstige werknemers profileer je jou als aantrekkelijke werkgever.
Een consistente boodschap
Voor je aan employer branding doet, moet je natuurlijk weten waar je voor staat als werkgever, wat jouw kernwaarden zijn en wat jouw employer value propositie is. Wat maakt jouw bedrijf uniek ten opzichte van je concurrenten om er te werken? Let op: iedereen belooft een uitdagende job en een marktconform loon. Je zal dieper moeten graven om een boodschap te communiceren die hen zal overtuigen om bij jou aan de slag te gaan. Ook voor potentiële medewerkers is consistente communicatie cruciaal. In eerste instantie creëer je naamsbekendheid, daarna geef je invulling.
Je kan werken aan je Employer Branding door zowel in te zetten op interne als externe communicatie. Nood aan hulp om succesvol te groeien? Bekijk dan ons Employer Branding Traject Full Option