Campagne Traject

Wat is een campagnetraject Wil je campagne voeren om extra groei te bewerkstelligen? De nodige ruchtbaarheid geven aan een product- of dienstlancering? Een imagocampagne voeren om meer naambekendheid te creëren? Dan is dit traject op jouw maat

We starten dit traject met het vastleggen van een goed fundament zodat we een uniek en herkenbaar verhaal schrijven. Dit traject omvat volgende onderdelen:

  • Positioneringsbepaling
  • Creatief Campagneconcept
  • Uitwerking creatief concept
  • Strategie
  • Print & digital design

Ja, ik heb interesse in een campagne traject

de 5 stappen van het campagnetraject

Afbeelding
ProudMary_BrandingTraject_Positionering

1. Positionering

We streven er met deze workshop naar om een uniek DNA te definiëren voor jouw merk of bedrijf. Een DNA dat jou sterk onderscheidt van je concurrenten zodat je potentiële klanten weten waarom ze voor jou moeten kiezen. Je verhaal krijgt niet alleen vorm maar is ook uniek en onderscheidend.

Afbeelding

2. Creatief Concept

Een sterk idee is goud waard. Het kan een technische of complexe boodschap op een creatieve en eenvoudige manier uitleggen. Een concept is flexibel inzetbaar en perfect in te passen zowel offline en online communicatiekanalen. Kiezen voor een creatief concept is kiezen voor continuïteit en consistentie in de communicatie.

Afbeelding
ProudMary_Uitwerking_Creatief_Concept

3. Uitwerking creatief concept

Fotografie, 3D, of louter typografisch? Hoe we het creatieve idee uitwerken hangt af van het uiteindelijk gekozen idee. Gaan we fotograferen? Of is een 3D-animatie of illustratie aangewezen? In deze stap komt het idee tot leven, spannend!

Afbeelding
ProudMary_Strategie

4. Strategie

We zetten de vlag waar we willen aankomen: duidelijk en goed gedefinieerd. We hebben een vast stappenplan om tot de geschikte strategie te komen. Een strategie waar je de komende jaren mee weg kan. Maar uiteraard is een strategie niets zonder de uitvoering ervan. Dat is de volgende stap.

5. Print & digital design

Na de strategische beslissingen en het creatief concept ben je klaar om alle nodige communicatietools uit te werken. Proud Mary staat in voor zowel print als digital design. Hiervoor wordt een budget opgemaakt in functie van de noden.

Voor wie?

Voor een startende onderneming die meteen wil opvallen en de kans grijpen om te groeien.

Voor een bedrijf dat een product of dienst wil lanceren en daar de gepaste creatieve invalshoek voor zoekt én de juiste strategie.

Voor een kmo of organisatie die wil werken aan haar imago of nood heeft aan een corporate campagne.

MAAK GEBRUIK VAN DE KMO PORTEFEUILLE

De kmo-portefeuille is een subsidiemaatregel waardoor je – als ondernemer – financiële steun krijgt voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Consultancy valt hier ook onder.

ONTDEK HIER MEER

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB