Big wheel keep on turnin'

Brand Wheel

Afbeelding
ProudMary_BrandWheel_Hoofdafbeelding

Om een merk te lanceren of uit te bouwen, moet je rekening houden met 5 essentiële onderdelen die elkaar beïnvloeden én versterken. Deze geven we visueel weer in het Brand Wheel. Je merkidentiteit bepalen van A tot Z met het Brand Wheel.

Om het Brand Wheel of 'merkwiel' soepel te laten draaien, moeten alle onderdelen perfect afgestemd zijn op elkaar. Als je over 1 onderdeel niet hebt nagedacht, kan het al snel stroef of zelfs volledig verkeerd lopen. Daarom gaan we in onze diverse trajecten samen met jou alle essentiële onderdelen bepalen.

5 essentiële onderdelen voor je merk.

Brand Identity

Een volgende schakel in het brand wheel is de brand
identity. Hierbij ligt de focus op de naam, de baseline en de branding van het merk.

Brand Lovers

Naast het brand fundament en de brand identity is het volgende item in het brand wheel: brand lovers. Waaruit bestaat dit onderdeel nu exact? Het gaat vooral om het
in kaart brengen van jouw doelgroep. Dit betreft het
opstellen van persona’s, een customer journey en
touchpoints.

Brand Strategy

Het laatste onderdeel van ons brand wheel is de brand strategy. Dit betreft de marketingstrategie en de employer branding strategie. Uiteraard is een strategie niets zonder de uitvoering of implementatie er van.

ZoWe_Campagne_ZoZijnWe_Strategie
ZoWe_Campagne_ZoZijnWe_Strategie
ZoWe_Campagne_ZoZijnWe_Strategie
ProudMary_WAAK_WOW_Campagne_Strategie

Rollin' Rollin'

Afbeelding
Music_ICOON

Eenmaal alle stappen zijn ingevuld, kan je verder. Dan draait je onderneming. Dan komen resultaten binnen. Maar er kan altijd een steentje in de weg van je wiel liggen. Dan moet je bijsturen, afremmen en dan weer gas geven. Een feilloos brand wheel verzekert je van een ideale startpositie, maar uiteraard is het de kapitein en zijn crew die het schip sturen. Maar met kennis van zaken (een kaart en een kompas) is het makkelijker om op je bestemming te geraken. Succes!

Jean Van Houtryve Visix
"No-nonsens aanpak, met leuke maar vooral goede teamoefeningen om ons merk meer body te geven. Hoe zien we Visix binnen een jaar of 3, welke zijn onze target klanten en hoe gaan we deze benaderen? Geen theorie, maar een op ons lijf geschreven plan van aanpak waarmee we aan de slag kunnen."
Jean Van Houtryve
VISIX

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB