BeMatrix
VAN POSITIONERING TOT CAMPAGNE
Het beMatrix-concept gooit niet alleen nationaal hoge ogen, het wordt ook wereldwijd gebruikt door internationaal befaamde klanten. beMatrix zet dan ook in op internationale groei en om die ambitie te ondersteunen, klopte het bedrijf bij Proud Mary aan voor een communicatiecampagne. In een eerste fase werd samen met de medewerkers van het bedrijf een positioneringsoefening georganiseerd. Uit die oefening kwamen verschillende waarden naar voren. Één daarvan was “eindeloze mogelijkheden” voor de standenbouwer. Inspelend op de naam van het bedrijf én het polyvalente karakter van de frames, werd gekozen voor de slogan “be anything. beMatrix”.
CLASH OF THE CONTRASTS
Ook de bijhorende campagne “Clash of the contrasts” visualiseert de eindeloze mogelijkheden van het beMatrix profiel. Het biedt standenbouwers en merken alle vrijheid om creatief te zijn, zonder in te boeten op comfort.
Proud Mary ontwikkelde de strategie en de bijhorende creatieve campagne. We lanceerden ook een vernieuwde brochure, waarin deze campagnebeelden verwerkt zitten.