Zoutman

Zie jij meer in zeezout?
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_Campagnebeeld
customer case

Zoutman, de specialist in productie en verwerking van zeezout, beleeft een sterke internationale groei en dat kan al eens voor lichte stress zorgen, en dan vooral voor de HR-afdeling.

Afbeelding
Employer Branding - Label
Afbeelding
Employer Branding - ICOON

EERST INTERN COMMUNICEREN

Een sterke internationale groei kan al eens voor lichte stress zorgen, en dan vooral voor de HR-afdeling. Met een vernieuwde vestiging op komst, kon Zoutman wel wat noeste versterking gebruiken. Vooraleer een externe HR-campagne op te stellen, was het van belang om de interne kernwaarden te bepalen en deze te communiceren aan de werknemers. Eerst werd een content marketing traject opgestart waar we niet alleen de persona’s definieerden, maar tevens de content per persona bepaalden.

EEN NOESTE CAMPAGNE

Eenmaal de strategie bepaald was, konden we een employer branding campagne creëren. De basis hiervoor? Het Zoutman DNA. Want Zoutmannen zijn NOEST. Noest staat voor No Nonsense. Open Minded. Geëngageerd. Respectvol en Teamplayers. Eenmaal de employer branding campagne intern gevoerd werd, konden we verder werken aan een externe HR-campagne.

Afbeelding
ProudMary_Zoutman_NOEST_Chocolade
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_NOEST_Bottle
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_NOEST_Calender
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_NOEST_Badge
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_NOEST_Goodiebag
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_NOEST_TShirt
Filmbestand

ZIE JIJ MEER IN ZEEZOUT?

Onder hetzelfde creatieve concept creëerden we een Noeste Zoutman die meer ziet in ZOUT. Want Zoutman is vooral op zoek naar technische profielen. De "Zie jij meer in zeezout?"-campagne kreeg naast billboards, affiches, leaflets ook een leuke campagnevideo, gecreëerd door Clementine. Een mooi voorbeeld van hoe een overkoepelend doordacht idee vele toepassingen krijgt die elkaar versterken. En mét succes. Deze "Zie jij meer in zeezout?"-campagne bouwt verder op de campagne van een paar jaar terug waar we uitpakten met de slogan: Zoutmannen gezocht. Beide campagnes zijn duidelijk familie van elkaar en helpen zo voortbouwen aan het imago van Zoutman.

Afbeelding
ProudMary_Zoutman_Banners
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_SocialAdvertentie
Afbeelding
ProudMary_Zoutman_Landingspagina
Filmbestand

productie Clementine

nood aan een employer branding campagne?

Go ahead
Afbeelding
Give us a call
Afbeelding
Oude telefoon

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB