WAAK
Een duurzame restyling
Het oude logo van WAAK kon een opfrissing gebruiken. De nieuwe branding moest nog steeds doordachte grondigheid en degelijkheid uitstralen maar WAAK wou ook hun duurzame karakter benadrukken. Ze zijn in eerste instantie een duurzame partner voor hun klanten. Maar zeker ook voor hun medewerkers. Bovendien werken ze graag mee aan de ontwikkeling en productie van duurzame producten.
Branding traject
Dankzij het branding traject dat we samen hebben doorlopen, was het duidelijk waar WAAK voor staat: een bruisende organisatie met een diversiteit aan mensen en activiteiten. Divers maar duidelijk afgelijnd: ze kleuren binnen de lijntjes. Ze wilden graag hun reeds jarenlange gekende letter W behouden. Maar deze keer een wendbare W met golven waarop hun medewerkers kunnen doorstromen. In de nieuwe W herken je misschien een bloem of wie weet zie jij er wel een vlinder in. Wat je ook ziet, het is sowieso een groeiende en bloeiende vorm met veel kansen tot ontplooiing.
Eigenschappen vertaald in kleur
We combineerden blauw en groen in een kleurverloop. De blauwe kleur staat voor vertrouwen en stabiliteit, geloofwaardigheid en intelligentie. Het groen voor duurzaamheid. Duurzame groei, ontwikkeling en ontplooiing, en dat allemaal in balans en harmonie.
Works great. Since 1965
Dat WAAK niet zomaar voor duurzaamheid kiest maar dat al jaren dagdagelijks bewijst, wordt nog eens benadrukt door de baseline die we ontwikkelden. Samenwerken met WAAK is “great”. En dat al sinds 1965.
Nieuwe website. Hun digitale naamkaartje gerestyled.
Samen met de nieuwe branding werkten we een gloednieuwe website uit. Een website die de diverse diensten die ze aanbieden mooi in kaart brengt. Uiteraard geeft die ook hun bruisende karakter en hun duurzame doelstellingen weer.