FrieslandCampina

❤️ Medewerkers met de juiste waarden ❤️
Om een geschikte campagne te kunnen creëren, hebben we eerst onderzocht welke waarden voor FrieslandCampina essentieel zijn. Op basis van de inzichten uit de workshop creëerden we het creatieve concept "Da’s bij ons natuurlijk!", dat naadloos aansluit bij wie FrieslandCampina is en waar ze voor staan. We vertaalden dit concept in een Employer Value Proposition (EVP) film waarbij we elke locatie aan bod laten komen.
Actieve rekrutering
Na de EVP-film die focust op awareness, trokken we de lijn door met een actieve rekruteringscampagne. Deze campagne bestaat uit twee ludieke video's waarin telkens twee medewerkers samen aan de slag zien. Hun natuurlijke samenwerking staat centraal – en dat is geen toeval, maar helemaal in lijn met de slogan: “Da’s bij ons natuurlijk!” De video’s spreken de taal van de werknemers en tonen niet alleen de dagelijkse taken, maar leggen tegelijk op een subtiele manier de link met de kernwaarden van FrieslandCampina. Deze fase werd verder versterkt met functiespecifieke social ads.
Op sociale media lanceerden we Jacques & Lien, twee techniekers van FrieslandCampina.
Jean & Marie, twee operatoren, vertellen op sociale media waarom je - natuurlijk 😏 - de ideale job vindt bij FrieslandCampina.

Het resultaat? Een authentieke en aansprekende campagne die de essentie van het werken bij FrieslandCampina weerspiegelt.

Download de whitepaper.
Wil je een sterk werkgeversmerk uitbouwen zoals FrieslandCampina? Laat je inspireren en leer hoe je Employer Branding strategisch inzet voor betere rekrutering!
Behind The Scenes