Interne Campagne Traject

Afbeelding
ProudMary_Hoofdafbeelding_Interne_Campagne_Traject

Idealiter start je met het aanpakken van je interne communicatie. Want nieuwe mensen binnenhalen in een tevreden team zorgt dat ze langer blijven!

In dit traject werk je aan je intern verhaal. Voornaamste doel is om je medewerkers te binden en behouden zodat zij echte ambassadeurs worden.

Dit traject omvat volgende onderdelen:

  • Kernwaardenbepaling en vertaling naar gedrag
  • Creatief Employer Concept
  • Uitwerking creatief concept
  • Print & digital design

Ik wil dit traject

de 4 onderdelen van het Interne Campagne Traject

Afbeelding
ProudMary_Strategie

1. Kernwaarden bepalen

Bij kernwaarden van een onderneming gaat het over die waarden die bindende verwachtingen scheppen. Regels van goed fatsoen die de onderneming vooropstelt binnen de werking van de onderneming. De kernwaarden zijn een leidraad voor het gedrag van de werknemers. Tijdens een workshop bepalen we de kernwaarden en gaan we vooral ook dieper in op de gewenste gedragingen bij die waarden.

Afbeelding
ProudMary_Mervielde_Cyriel_App_Campagnebeeld_Mascotte_Onderwijzend

2. Creatief concept

Een sterk idee is goud waard. Ook bij een interne employer brandingcampagne. Of het nu gaat om een communicatiemasquotte of een onboardingsbrochure, een kernwaardencampagne of een welkomstbrochure, een overkoepelend creatief concept helpt om je boodschap creatief en eenvoudig uit te leggen .

3. Uitwerking creatief concept

Fotografie, 3D, of louter typografisch? Hoe we het creatieve idee uitwerken hangt af van het uiteindelijk gekozen idee. Gaan we fotograferen? Of is een 3D-animatie of illustratie aangewezen? Deze stap is met andere woorden pas in een latere fase te budgetteren.

4. Print & digital design

Na de strategische beslissingen en het creatief concept ben je klaar om alle nodige communicatietools uit te werken. Proud Mary staat in voor zowel print als digital design. Hiervoor wordt een budget opgemaakt in functie van de noden.

Ja ik wil een Interne Campagne Traject

Is vooral rekruteren belangrijk? Bekijk dan ons Rekruteringstraject. Of kies voor het Full Option Traject waar we zowel de interne als externe communicatie aanpakken.

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB