WALLICAN
Positionering
Met onze positioneringsworkshop achterhaalden we het unieke DNA van Marc Wallican. Hier werd bepaald op welke manier Marc zich onderscheidt van andere fotografen. Wat maakt hem uniek?
Naam & baseline
De naam stond vast. Wallican is een ietwat aparte naam. Daar maken we dankbaar gebruik van. We versnellen het memoriseren van de naam door “I CAN” er visueel uit te laten springen. If nobody can, Wallican.
Capture your moment. De baseline omvat wat hij doet. Jouw moment vastleggen. Daar draait het om. Het menselijke, het warme, het betekenisvolle. Alles vervat in die ene zin.
Huisstijl
De huisstijl visualiseert wie je bent. Zonder woorden. Het is de vertaling van je eigen verhaal. Visuele storytelling. Wallican. Fris en met een leuke twist.
Creatief Concept
De waarden zijn bepaald, de naam ligt vast en het logo en de huisstijl gecreëerd. Alles is helder. Het campagnebeeld met een knipoog zorgt voor het totaalplaatje. Het toont niet enkel zijn creatieve oog maar ook de beeldbewerkingskwaliteiten van de fotograaf. Capture your moment. Altijd en overal.
capture
your moment