Nobla
What's their story?
Waar staat het nieuwe restaurant voor? Zoals steeds start een goed verhaal met een goede basis. In de eerste positioneringsworkshop leggen we het fundament vast. We kiezen voor VURIG, SMAAKVOL, HEMELS, ONBEVREESD en ECHT.
The name game
Nu we het verhaal van het restaurant voor ons zien, is het tijd om er een passende naam en baseline bij te bedenken. De keuze valt op Nobla. De naam staat voor: groots, genereus én nobel. De baseline "Savor the Flavor" vat dan weer passend samen waar het om draait. 100% genieten. Samen. En de tijd nemen om de beleving ten volle te ervaren.
A colourful soul
Net zoals een gerecht tot smaak gebracht wordt door kleuren en geuren komt ook een merk tot leven dankzij de juiste kleuren. Olijfgroen, roest en beige worden versterkt door een intens zwart. De subkleuren licht olijf en donkergroen maken het geheel af.
OP SMAAK GEBRACHT
Om het merk helemaal te laten leven gebruiken we alle ingrediënten op ons ontwerperspalet. De menukaart, de signalisatie, de serveerschorten,... alles ademt het stijlvolle karakter van Nobla uit.
Capturing moments
Een prachtig interieur, gerechtjes die af zijn, kleurrijke cocktails. Dat leg je maar beter met sterke fotografie vast. Ideaal om je website en advertenties mee te verfraaien.
Je digitale visitekaartje
De website is het digitale naamkaartje van je zaak. Je kan op de Nobla site dan ook voldoende foto's terugvinden die de sfeer weergeven van zowel het interieur, de gerechten en de algemene sfeer. Informatie én mood mooi samengebracht.