Positioneringswaarden

Een uniek verhaal is een prioriteit als bedrijf om je te onderscheiden van de concurrentie. Het creëren van dit verhaal begint bij het weten waar je naar toe wil met je bedrijf.

Het gaat om het formuleren en uitdragen waar jouw organisatie voor staat. Is dit volgens jou een goede prijs/kwaliteit en correcte service? Ongetwijfeld, maar echt uniek zijn deze troeven niet. Elke organisatie kent waarden die zich onderscheiden van de concurrentie. Het is aan jou en jouw bedrijf om naar die positioneringswaarden op zoek te gaan.Alles begint bij een eigen positionering, het kiezen van een onderscheidende, relevante en geloofwaardige positie op de markt.

Het doel hiervan is een voorkeurs- positie bij je doelgroep bemachtigen. In het hoofd en het hart. Het komt erop neer dat je een verhaal creëert dat typisch is voor jouw bedrijf. Een verhaal dat herkenbaar en makkelijk te onthouden is. Bovendien biedt een uniek verhaal meteen ook een inhoudelijk kader voor alle communicatie zowel in- als extern.

Ik wil mijn Positioneringswaarden bepalen

Afbeelding
ProudMary_Positionering_Workshop

ontdek het branding traject

Afbeelding
Klaar om te groeien
Afbeelding
Wijn

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB