FISH
Tegen de stroom in zwemmen 🐟
Elk groot verhaal begint met een stevig fundament en voor FISH was dit niet anders. We duiken naar de kern van hun identiteit. FISH onderscheidt zich als een architectenbureau waar je niet alleen komt voor het design van je ruimte, maar voor een plek waar je echt thuiskomt. Frishouder, knipoog, thuiskomen, bezieler, co-piloot en fier. Deze waarden werden de bakens die ons door de branding leidden.
Fluo FISH 🐠
Naast het creëren van een nieuw verhaal, is het tijd voor een nieuw logo. Het logo moet hun vernieuwde waarden uitstralen. Het resultaat? Een dynamische vertaling van frisheid en fierheid. Het fluogroene kleurenpalet, gekozen voor zijn levendigheid en energie, zorgt ervoor dat FISH niet onopgemerkt blijft. Deze keuze was een directe knipoog naar hun waarde van 'frishouder', een symbool voor hun frisse aanpak in architectuur en design.
De verbinding met de naam "FISH" werd versterkt door het gebruik van illustraties in Americana Vintage stijl, die verwijzingen naar vissen bevatten. Door deze visuele elementen te integreren in de huisstijl, hebben we een merkidentiteit gecreëerd die zowel memorabel als betekenisvol is.
Deinend op de digitale golven 〰️
Met de nieuwe visuele identiteit stevig op zijn plaats, was het tijd om deze online tot leven te brengen. De lancering van een gloednieuwe website op maat was de kers op de taart.
Keep the brand consistent 🎣
Bij het Branding Traject is de creatie van een handige brandguide inbegrepen. Zo is het - ook in de toekomst - makkelijk om dezelfde stijl te behouden in zowel je portfolio, brochure of huisstijl. Continuïteit en consistentie zijn immers belangrijk om je brand sterk te houden.
Frisse start 📸
De rebranding zou niet compleet zijn zonder nieuw fotomateriaal. Onze huisfotograaf, Marc, legde het team en de sfeer vast op gevoelige plaat. Aan de hand van een frisse fotografiestijl met koele ondertoon, komt alles mooi tot zijn recht.