Interne communicatietools

De communicatietools voor Employer Branding zijn heel uitgebreid. Vooral interne communicatietools spelen een belangrijke rol om je medewerkers te binden en behouden.

Welke tools heb je nodig je Employer Brand te versterken?

Welke communicatiekanalen je moet gebruiken hangt af van bedrijf per bedrijf. Zijn je medewerkers vnl bedienden dan is email een makkelijk kanaal. Maar dat is niet zo als er bvb vnl chauffeurs of arbeiders aanwezig zijn. We bekijken elke situatie op maat en creëren op basis van het implementatieplan die communicatie-middelen die het juiste effect garanderen.

Ik wil de juiste communicatietools creëren

WAARDENCOMMUNICATIE:

  • Waardenfolder -boekje of poster: Een folder of boekje met de kernwaarden beschreven én met de gedragingen geïntegreerd om aan een nieuwe medewerker te geven. Of een overkoepelende kernwaardenposter als visuele reminder.
  • Waardenfilm: Een film van en voor de medewerkers waarin ze zelf de kernwaarden definiëren en vertalen naar gewenst gedrag.

Afbeelding
ProudMary_Kernwaarden_Zoutman

Zoutman - waarden gadget

Afbeelding
ProudMary_Kernwaarden_AZGroeninge

az groeninge - waardenkousen

Afbeelding
ProudMary_Kernwaarden_Spica

Spica - waardenboekje

Afbeelding
ProudMary_Kernwaarden_Truckador

Truckador - waardensnoepjes

Afbeelding
ProudMary_Kernwaarden_StadRoeselare

Stad Roeselare - waardenwaaier

MAGAZINES EN KRANTJES

Een personeels -of medewerkersmagazine zorgt niet alleen voor de de nodige betrokkenheid maar houdt je medewerkers op de hoogte van het reilen en zeilen, van nieuwe projecten en medewerkers, en biedt de mogelijkheid om de missie en waarden aan bod te laten komen. Kies je liever voor een digitaal magazine? Dat kan perfect.

Afbeelding
ProudMary_VISIX_Campagne_Krant

VISIX - personeelskrant

Afbeelding
ProudMary_Interne_Communicatietools_Renewi_Personeelsmagazine

Renewi - personeelsmagazine

Afbeelding
PM_ONLINE

TEN - digitaal personeelsboard

SENSIBILISERINGSCAMPAGNE

Campagnes inspelend op veiligheid op de werkvloer of digitale veiligheid, of een sensibiliseringscampagne rond duurzaamheid. Allemaal helpen ze de interne communicatie te optimaliseren en bijgevolg de Employer Brand scherper te stellen.

Afbeelding
PM_Print_Design_Sales_Presentation

Renewi - duurzaamheid presentatie

Afbeelding
ProudMary_Interne_Communicatietools_Renewi_Nike

Renewi - sensibiliseringscampagne

MISSIE COMMUNICATIE

Eén van de belangrijkste redenen om een job te verlaten is dat de medewerker onvoldoende voeling heeft met de missie en visie. Op welke manier werk ik mee aan het behalen van het doel? Welk verschil maak ik voor de maatschappij? Lanceer daarom een campagne waar je duidelijk communiceert waar je naartoe wil, en hoe de medewerkers daarbij kunnen helpen.

Afbeelding
ProudMary_TEN_Ambition

TEN - visie visualisatie

Afbeelding
ProudMary_tVeer_Waardenposter

't Veer - waardenposter

ANDERE CAMPAGNES EN TOOLS

  • Engagement programma campagnes
  • Customer experience campagnes
  • Branded kledij
  • Communicatieplatformen
Afbeelding
ProudMary_Mervielde_Cyriel_App_Poster_Flyer

Mervielde - creatie mascotte en launchcampagne

Afbeelding
ProudMary_Zoutman_NOEST_TShirt

Zoutman - interne waarden t-shirt

Afbeelding
ProudMary_Renewi_TheHappyProject_Banaan

Renewi - customer experience campagne

ik heb nood aan

interne

communicatie

tools

Afbeelding
Give us a call
Afbeelding
Oude telefoon

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB