Vandenabeele

Tijdens onze positioneringsworkshop zoomden we in op wie Vandenabeele echt is. Daaruit groeiden vijf sterke waarden: vertrouwen, verbinding, vooruitgang, versterkend en vastberaden. De 5 V's van Vandenabeele. Geen holle woorden, maar de basis voor hun merk en verhaal.
Met hun visie scherp voor ogen, goten we alle input in één krachtige baseline: Empower your ambition. Een belofte naar hun klanten. Een mindset voelbaar in elke keuze die ze maken. En zichtbaar in de campagne.


Versterkende afdelingen
Vandenabeele bestaat uit 4 afdelingen. Het was belangrijk om deze duidelijk te communiceren. Om de unieke identiteit van elke afdeling te benadrukken, ontwikkelden we voor elk een eigen kleurenschema en merkbeeld passend bij hun rol binnen het bedrijf. Dit zorgt voor duidelijke communicatie en versterkt de herkenbaarheid van Vandenabeele, zowel intern als extern.

Campagne
Om het verhaal compleet te maken, plaatsten we de V-vorm centraal in het campagnebeeld. Die staat niet alleen voor de iconische letter, maar symboliseert ook de kernwaarden: vooruitgang, vertrouwen, verbinding. En meteen ook het versterkende effect van Vandenabeele voor de ambities van hun klanten.


