The CORNR Hotel
We startten met een positioneringsoefening. De ideale basis om een sterke branding te creëren. Want achter elke branding schuilt een mooi verhaal.
Dat verhaal creëerden we samen aan de hand van de positioneringsoefening. Met de gekozen woorden 'durf, rust, bruisend, details, horizon en goud' gingen we aan de slag.
Tijd voor een nieuwe NAAM & een nieuw LOGO.
Dankzij de specifieke ligging kozen we voor de naam The CORNR hotel.
De baseline bevat de verwijzing naar de horizon, kust en het goud-verhaal uit de positionering.
Full branding
Hoe de branding volledig integreren in het hotel? Een doordachte kleur- en materiaalkeuze doorheen het volledige hotel. Hier en daar met een hoekje af.
The sea breeze is
just around
the CORNR
Als campagne gebruiken we een slogan met een knipoog: Just around the CORNR. We vullen deze slogan telkens aan met een locatiespecifieke quote. De signalisatie doorheen het hotel versterkt de campagne.
Een fijne samenwerking met Julie Dereu van d-zajn.
ZEG HET MET BEELDEN.
De sfeer die we naar voor brengen, omarmen de waarden van The Cornr Hotel. Frisse foto’s met een gouden randje. Met oog voor detail. En altijd met een menselijke toets. Levendige, bruisende foto’s.
BEHIND THE SCENES
Benieuwd hoe zo een fotoshoot eruit ziet achter de schermen? Neem dan vlug een kijkje naar de video hieronder.
Naast de branding van het hotel, verzorgden we ook die van het restaurant Nobla. Benieuwd naar deze case? Ontdek het hier!