Inari

proef het onbekende
Afbeelding
customer case

Wat als je een restaurant opent dat alle vaste gewoontes loslaat? Geen voorspelbare kaart. Geen standaardgerechten. Alleen de zekerheid dat het een onvergetelijke beleving wordt. Quentin en Lisa durfden het. De naam Inari lag vast maar een bijhorende branding en een sterk concept ontbrak nog. Ze hadden de naam Inari al, maar het verhaal ontbrak nog. Wij hielpen hen om er een sterk, samenhangend concept van te maken.

Afbeelding
branding-blue
Afbeelding
branding-icon

Van kernwoorden naar FOX

Uit de positioneringsworkshop kwamen vier kernwoorden naar voren die de essentie van Inari vatten: werelds, durven, zelfzeker en beleving. Met die woorden zijn we creatief aan de slag gegaan. We zochten naar een manier om hun verhaal compact en sprekend samen te vatten. Zo kwamen we tot het woord FOX. De creatieve kapstok voor alles wat Inari uitdraagt:
Fluid flavors – de vloeiende beweging tussen smaken en culturen.
Offbeat recipes – onverwachte, speelse gerechten die nieuwsgierigheid prikkelen.
Xperience – een totaalbeleving die verder gaat dan alleen eten.

Filmbestand

Inari, meer dan een naam

Inari verwijst naar de Japanse god van rijst en vruchtbaarheid, vaak afgebeeld met magische vossen. Die vos, speels, mysterieus en altijd in beweging, sloot perfect aan bij de ervaring die Quentin en Lisa wilden neerzetten. Een keuken die altijd mee beweegt met grenzeloze smaken. Oh ja, én Quentin’s achternaam is Reynaert, toeval?

Afbeelding
Filmbestand

Branding die het mysterie versterkt

Die filosofie trokken we door in de branding. De vos kreeg een subtiele plaats in het logo, en sluipt ook door in het design van de bierviltjes, posters, cadeaubonnen en menukaarten.

Ook op social media en website lieten we de vos speels opduiken met vluchtige afbeeldingen: wazige, onscherpe beelden die niet alles onthullen, maar wél de nieuwsgierigheid prikkelen.

Filmbestand
Filmbestand

Een merk dat blijft bewegen

Van positionering tot branding en storytelling, het verhaal van Inari komt tot leven. Een plek waar smaken, mensen en verhalen samensmelten. Een merk dat blijft verrassen, bewegen en groeien.

Afbeelding
Afbeelding
patroon muur inari
Filmbestand
Afbeelding
inari posters

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB