Inari

Van kernwoorden naar FOX
Uit de positioneringsworkshop kwamen vier kernwoorden naar voren die de essentie van Inari vatten: werelds, durven, zelfzeker en beleving. Met die woorden zijn we creatief aan de slag gegaan. We zochten naar een manier om hun verhaal compact en sprekend samen te vatten. Zo kwamen we tot het woord FOX. De creatieve kapstok voor alles wat Inari uitdraagt:
Fluid flavors – de vloeiende beweging tussen smaken en culturen.
Offbeat recipes – onverwachte, speelse gerechten die nieuwsgierigheid prikkelen.
Xperience – een totaalbeleving die verder gaat dan alleen eten.
Inari, meer dan een naam
Inari verwijst naar de Japanse god van rijst en vruchtbaarheid, vaak afgebeeld met magische vossen. Die vos, speels, mysterieus en altijd in beweging, sloot perfect aan bij de ervaring die Quentin en Lisa wilden neerzetten. Een keuken die altijd mee beweegt met grenzeloze smaken. Oh ja, én Quentin’s achternaam is Reynaert, toeval?

Branding die het mysterie versterkt
Die filosofie trokken we door in de branding. De vos kreeg een subtiele plaats in het logo, en sluipt ook door in het design van de bierviltjes, posters, cadeaubonnen en menukaarten.
Ook op social media en website lieten we de vos speels opduiken met vluchtige afbeeldingen: wazige, onscherpe beelden die niet alles onthullen, maar wél de nieuwsgierigheid prikkelen.
Een merk dat blijft bewegen
Van positionering tot branding en storytelling, het verhaal van Inari komt tot leven. Een plek waar smaken, mensen en verhalen samensmelten. Een merk dat blijft verrassen, bewegen en groeien.


