Howest
Blended Care Symposium
Afbeelding
![Proud-Mary_Howest_Campagne_Blended_Care](/sites/default/files/styles/maxi/public/2022-06/Proud-Mary_Howest_Campagne_Hoofdafbeelding_Verticaal.jpg?itok=f-W1jd_I)
Afbeelding
![Proud-Mary_Howest_Campagne_Landingspagina](/sites/default/files/styles/responsive_200w/public/2022-06/Proud-Mary_Howest_Campagne_Landingspagina.jpg?itok=AG886CC4)
Afbeelding
![Proud-Mary_Howest_Campagne_Social-Advertentie](/sites/default/files/styles/responsive_200w/public/2022-06/Proud-Mary_Howest_Campagne_Social-Advertentie.jpg?itok=COgHX5-F)
Afbeelding
![Proud-Mary_Howest_Campagne_Blauw_Horizontaal](/sites/default/files/styles/responsive_200w/public/2022-06/Proud-Mary_Howest_Campagne_Blauw_Horizontaal.jpg?itok=RNspY7ml)
Filmbestand
Social Advertentie
Door het bepalen van de persona en na te denken over hun specifieke noden en behoeftes konden we social advertenties creëren passend bij de beoogde doelgroep.
Afbeelding
![Proud-Mary_Howest_Campagne_Flyers](/sites/default/files/styles/responsive_200w/public/2022-06/Proud-Mary_Howest_Campagne_Flyers.jpg?itok=5VdE_poi)
Afbeelding
![Proud-Mary_Howest_Campagne_Affiche](/sites/default/files/styles/responsive_200w/public/2022-06/Proud-Mary_Howest_Campagne_Affiche.jpg?itok=Z_bE_YWJ)
Filmbestand
Afbeelding
![Proud-Mary_Howest_Campagne_Oranje_Horizontaal](/sites/default/files/styles/responsive_200w/public/2022-06/Proud-Mary_Howest_Campagne_Oranje_Horizontaal.jpg?itok=arPwPQkf)
![Proud-Mary_HOWEST_Strategie](/sites/default/files/styles/responsive_8_5_200w/public/2022-06/Proud-Mary_HOWEST_Strategie_Persona_02.jpg?h=ffae6605&itok=CaRjkIiJ)
![Proud-Mary_HOWEST_Strategie](/sites/default/files/styles/responsive_8_5_200w/public/2022-06/Proud-Mary_HOWEST_Strategie_Positionering_01.jpg?h=e2fe0f08&itok=9gigP4np)
![Proud-Mary_HOWEST_Strategie](/sites/default/files/styles/responsive_8_5_200w/public/2022-06/Proud-Mary_HOWEST_Strategie_Positionering_02.jpg?h=e2fe0f08&itok=Yo7O3R0c)
![Proud-Mary_HOWEST_Strategie](/sites/default/files/styles/responsive_8_5_200w/public/2022-06/Proud-Mary_HOWEST_Strategie_Positionering_03.jpg?h=b3d3272d&itok=OntO3nUA)
Zin in een wijntje?