Groep Maatwerk

We kozen voor een concept waar we 2 zaken in de verf zetten. Dichtbij én slim. We willen benadrukken dat je het niet altijd ver hoeft te zoeken om de geschikte partner te vinden. In Corona-tijden een boodschap die extra betekenis kreeg. Maar we benadrukken ook dat kiezen voor een maatwerkbedrijf een slimme keuze is. De samenwerking met een aantal vooraanstaande ondernemers benadrukt dit nog eens. Zo ontstond: Onderneem slim. Zoek het niet te ver. In al zijn eenvoud, een heel duidelijke boodschap.

Colruyt

Nike

Boplan

Recupel
beluister hier de radiospot
Social campagne
Social campagne
Aan de hand van de opgestelde persona konden we een gerichte campagne voeren op zowel Facebook als Linkedin.
See think do - model
Door eerst in te zetten op bereik, en daarna op actie en conversie naar de specifieke landingspagina konden we de leadfunnel perfect volgen.
Remarketing
Zij die de landingspagina hebben bezocht zonder actie te ondernemen kregen opnieuw een boodschap re zien om hen alsnog te laten converteren.
social campagne
personen bereikt
weergaven van de advertentie
weergaven van de landingspagina
totaal budget
kost per klik
EERST EEN CREATIEVE STRATEGIE, DAN EEN STRATEGISCHE CREATIE
Ook in dit campagnetraject hadden we eerst een strategische workshop. Samen met de klant stelden we persona op. Daarna kon het creatieve luik opgestart worden, gevolgd door het creëren van het communicatieplan. Naast radioreclame op Radio 1 en Studio Brussel werd er social media ingeschakeld. Diverse filmpjes met getuigenissen werden op zowel Facebook als LinkedIn getoond. De medewerking van de diverse maatwerkbedrijven die point-of-sales materiaal konden inzetten om de campagne extra ondersteuning te geven, maakte het geheel af.



