Groep Maatwerk

Onderneem slim. Zoek het niet te ver.
Afbeelding
ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne
customer case

De maatwerkbedrijven in de kijker zetten in ondernemend Vlaanderen en Brussel. Dat was de opdracht voor Groep Maatwerk. Bedenk een campagne die ondernemers duidelijk maakt dat samenwerken met een maatwerkbedrijf alleen maar voordelen biedt.

Afbeelding
Campagnes
Afbeelding
Luchtballon

We kozen voor een concept waar we 2 zaken in de verf zetten. Dichtbij én slim. We willen benadrukken dat je het niet altijd ver hoeft te zoeken om de geschikte partner te vinden. In Corona-tijden een boodschap die extra betekenis kreeg. Maar we benadrukken ook dat kiezen voor een maatwerkbedrijf een slimme keuze is. De samenwerking met een aantal vooraanstaande ondernemers benadrukt dit nog eens. Zo ontstond: Onderneem slim. Zoek het niet te ver. In al zijn eenvoud, een heel duidelijke boodschap.

Filmbestand
ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Colruyt

Colruyt

ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Nike

Nike

ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Boplan

Boplan

ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Recupel

Recupel

Afbeelding
Radiospot_TXT
Afbeelding
Radiospot_ICOON

beluister hier de radiospot

Social campagne

Filmbestand

Social campagne

Aan de hand van de opgestelde persona konden we een gerichte campagne voeren op zowel Facebook als Linkedin.

Filmbestand

See think do - model

Door eerst in te zetten op bereik, en daarna op actie en conversie naar de specifieke landingspagina konden we de leadfunnel perfect volgen.

Filmbestand

Remarketing

Zij die de landingspagina hebben bezocht zonder actie te ondernemen kregen opnieuw een boodschap re zien om hen alsnog te laten converteren.

social campagne

personen bereikt
50.662
weergaven van de advertentie
255.804
weergaven van de landingspagina
1.177
totaal budget
€ 1.350
kost per klik
€ 0,43

EERST EEN CREATIEVE STRATEGIE, DAN EEN STRATEGISCHE CREATIE

Ook in dit campagnetraject hadden we eerst een strategische workshop. Samen met de klant stelden we persona op. Daarna kon het creatieve luik opgestart worden, gevolgd door het creëren van het communicatieplan. Naast radioreclame op Radio 1 en Studio Brussel werd er social media ingeschakeld. Diverse filmpjes met getuigenissen werden op zowel Facebook als LinkedIn getoond. De medewerking van de diverse maatwerkbedrijven die point-of-sales materiaal konden inzetten om de campagne extra ondersteuning te geven, maakte het geheel af.

ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Landingspagina
ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Flyer
ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_OutdoorAdvertentie
ProudMary_GroepMaatwerk_Campagne_Newspaper

nood aan een creatieve campagne?

Go ahead
Afbeelding
Give us a call
Afbeelding
Oude telefoon

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB