Sleepy
Imagocampagne
Sleepy koos voor Proud Mary om een nieuwe imagocampagne uit te werken. De nadruk moest hierbij niet langer op het leven en het comfort in bed liggen, maar op de energie die men krijgt dankzij een optimale slaap. De nieuwe baseline “uw slaapenergie is uw levensenergie” was dan ook het vertrekpunt voor de nieuwe campagne.
Rooster-man
Proud Mary stond in voor het ‘rooster-man’-concept en de uitvoering van de nieuwe film, de radiospots en de corporate printcampagne. Daarin staat de ‘rooster-man’ centraal, de ‘haanman’ die illustreert hoe ons lichaam ’s nachts ontlaadt, heelt en terug oplaadt, zowel psychisch, mentaal als fysiek. Dankzij optimale slaapenergie, begint hij zijn dag opnieuw vol levensenergie.
Johan Baetens schreef het boek: "Haal energie uit je slaap".
Wil je meer energie uit jouw slaap halen? Komaf maken met nachten die je niet die welverdiende rust brengen waar je zo naar snakt? Lig je uren met jouw ogen wijd open en val je weer in slaap net voor die ellendige wekker gaat rinkelen? Voel je je geradbraakt wanneer je ’s ochtends probeert uit bed te raken? Of slaap je al lekker en ben je gewoon nieuwsgierig hoe je nog meer uit je jouw slaap kan halen? Dan is dit slaapenergie boek er voor jou. Johan Baetens schreef het boek vanuit de oplossingen die hij vond voor zijn persoonlijke rug- en slaapproblemen, die jarenlang een lijdensweg waren, én vanuit twintig jaar Sleepy-ervaring. Proud Mary stond in voor de rewriting én de lay-out.