Artori

EEN PASSENDE NIEUWE NAAM
Als je een nieuwe naam zoekt dan moet je eerst even stilstaan bij waar je naartoe wil met je onderneming. Ja, we hebben het opnieuw over missie en visie. Maar vooral ook over de gewenste positionering. Om uit te vissen waar je sterktes liggen als onderneming, zijn we ook hier gestart met een positioneringsoefening. Zo werd het voor ons meteen duidelijk waarin het vroegere L-stin zich kon onderscheiden van hun collega’s. De gekozen positioneringswaarden: "architect, toegewijd, creatief, richting en detail" waren meteen ook de inspiratie voor de nieuwe naam en baseline.
POSITIONERINGSWAARDEN ALS FUNDAMENT
ARTORI bevat de eerste letters van 3 van hun waarden. ARchitect, TOegewijd en RIchting geven aan de klant vormen samen ARTORI. Hun visie en methodiek leidde tot de nieuwe baseline: "We help you make it". Ze helpen je het te maken op alle vlakken. Na een goede positioneringsoefening en content marketingstrategie kon Proud Mary aan de slag om een gepast logo te creëren en bijhorende huisstijl, een campagnevisual, lanceringsanimatie alsook website. Maar ook voor de creatie van een stand, de ontwikkeling van een unieke passende gadget en het implementeren van een online strategie waren we hun partner. Zo werd L-stin omgedoopt tot Artori, helemaal klaar voor het nieuwe verhaal.









