Buitengewoon Beirens
COMPLEXE MERKENARCHITECTUUR
Koen en Heidi Beirens zijn reeds jaren aan het ondernemen en verdelen zowel eieren, confituur als overheerlijke advocaat. Het productassortiment is organisch gegroeid waardoor de diverse producten ook diverse merknamen dragen. Met de komst van dochter Jana in het bedrijf willen ze de communicatie optimaliseren. Daarvoor roepen ze graag een expert in om hen advies te verlenen.
MET PLEZIER GEMAAKT
Een positioneringsoefening op maat om hun unieke en onderscheidende waarden te definiëren. Deze waarden zijn het fundament voor hun nieuwe naam: Buitengewoon Beirens. En nieuwe slogan: met plezier gesmaakt! Het uiteindelijke resultaat? Daar laten we je hier even visueel van genieten.
VERPAKT IN STIJL
Een nieuwe naam vraagt nieuwe verpakkingen. Passend bij de positionering kozen we voor een authentieke look & feel. Kleurige stofjes en vernieuwde etiketten maakten het geheel compleet.
Eenmaal hun branding op punt stond, konden we aan de website starten om ook digitaal een mooi naamkaartje te kunnen afgeven.