AGORIA
Creatief Concept
Hoe promoot je die toch wel verhelderende sociaal-economische studie over de cyberbeveiligingssector in België? Proud Mary vond de inhoudelijke en creatieve invalshoek: met de studie maakten ze als het ware een balans op van de Belgische situatie. Wij haakten ons daar creatief aan vast om een concept te bedenken..
Digitale campagne
Eenmaal de visual en inhoud afgeklopt, onderzochten we hoe we de campagne konden uitrollen tot een succesvolle conversie-campagne. Het uiteindelijke doel: downloads. Strategische beslissingen over doelgroep en vorm bepalen mee het succes. En uiteraard ook de boodschap. Met de juiste copy triggeren we de mensen om door te klikken én de studie te downloaden.
Meta campagne
aantal personen bereikt
totale impressies
kost per klik
klikken naar landingspagina
totaal budget
Bekijk ook de andere campagnes die we als vaste partner van Agoria creërden. De campagne voor het Boarding for business-event en de Cybersecurity campagne alsook de promotie van het platform Agoria Connect.