Epic
Richting geven aan een verhaal
Om haar verhaal concreet te maken, werden de waarden vastgelegd aan de hand van een positioneringsworkshop met Nele. Werelds, goesting, zorgeloos, verbindend, imponerend. Deze woorden vormden de sleutel tot de verdere uitwerking van haar branding.
Naam? Check. Attitude? Dubbel Check
EPIC – kort, krachtig, en met een knipoog. Sprekend tot de verbeelding. Want wie zegt dat event support saai moet zijn? Zeker niet met Nele aan je zij. EPIC is niet alleen een naam, het is een belofte voor memorabele events waar nog lang over nagepraat wordt. De baseline "Event support beyond expectations" sterkt haar gedurfde karakter aan.
EPIC, meer dan een naam
Met een naam als EPIC, moest de visuele identiteit het perfecte evenwicht vinden tussen verfijning en durf. We kozen voor zachte, klassevolle kleuren gecombineerd met een speels lettertype. De afwerking met koperfolie voegt net dat beetje extra toe dat Nele's werk typeert: verfijnd maar opvallend.
Elk detail telt
De nieuwe website fungeert als een digitaal visitekaartje, waar klanten meteen de warmte en de EPIC aanpak voelen. Met een fotoshoot op maat, verzorgden we ook dat het visuele plaatje klopte. Bij EPIC wordt aan elk detail gedacht.