Overzicht

Employer Value Proposition: hoe ze bepalen?

Employer Branding

In principe heeft de Employer Value
Proposition als basis zowel de kernwaarden als de positioneringswaarden.
Dus hoe ze bepalen?

We nemen ook altijd de karaktertrekken van een bedrijf mee. Vandaar uit vertrekkend, bekijk je best per persona wat jullie de sollicitant kunnen bieden. Hier geldt hetzelfde als bij positionering: breng een onderscheidende boodschap.

Want iedereen vertelt graag hetzelfde verhaal. Wat kwaliteit, prijs, service zijn bij positionering, zijn een fijn team, een interessant loonpakket en een gevarieerde job bij employer branding.

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB