Ninia
FRIS & KLEURRIJK
Het gekend shoppingcenter, gevestigd in Ninove, stapt met een nieuw elan de toekomst in. De oude huisstijl maakt plaats voor een frisse, moderne en vooral, kleurrijke uitstraling. De kleurkeuze ademt levenslust en dynamiek, passend bij het energieke karakter van Ninia. Het logo en beeldmerk krijgen dan weer een creatieve twist door het speelse lettertype waarbij het 'en-en' verhaal mooi naar buiten wordt gebracht.
#dubbelpleziervanhier
Voor onze campagne zetten we de unieke kwaliteiten van Ninia in de kijker. Ninia is veel meer dan een plek voor je dagelijkse inkopen; het is een bruisende ontmoetingsplek waar je kunt winkelen EN eten EN drinken EN genieten van het leven. Een 'en-en' verhaal. Met het sprekend beeldmerk die een knipoog is naar het ampersand teken '&' verbinden we campagnebeelden die telkens dubbel plezier belichten.
Deze creatieve benadering benadrukt het concept van 'en', waarmee we een levendige en positieve boodschap uitdragen. Ervaar de rijkdom aan ervaringen die Ninia te bieden heeft, zonder ver te hoeven zoeken - alles wat je zoekt, vind je hier in Ninove.
Benieuwd naar de radiospot van Ninia Shopping? Beluister hem hier!
LEVENDIG & STIJLVOL
De vernieuwde branding komt tot leven in elk detail van het interieur. Levendige kleuren springen je tegemoet, van tapijten tot de zitbanken, en alles daartussenin, allemaal omhuld in Ninia's nieuwe, frisse look.
KLAAR & DUIDELIJK
Het shopping center krijgt nieuwe signalisatie zodat ook de buitenkant in een nieuw jasje wordt gestoken. Ook binnen leidt de kleurrijke bewegwijzering je moeiteloos de weg. Elk niveau is gemarkeerd met zijn eigen kleur.
PRAKTISCH & VERBINDEND
Om hun nieuwe stijl te vieren met alle bezoekers, kreeg elke bezoeker een kleine gadget mee naar huis. Een Ninia sleutelhanger. En opvallend. En handig. Zo zie je maar, het 'en-en' verhaal wordt overal doorgetrokken.