Marsman
BEPAAL JE WAARDEN
Geen branding zonder positionering. Welk gevoel wil je uitstralen? Waar sta je voor? Welke waarden zijn jouw houvast in het verhaal? Met een interactieve workshop werden woorden en beelden bepaald die een eerste leidraad gaven in zijn branding verhaal.
EEN NAAM DIE TEAST.
Stijn wou geen zoveelste "sales"- naam. Het mocht wat vindingrijker. Vertrekkende van de positioneringswaarden die we hadden vastgelegd kwam Marsman uit de creatieve bus. De allereerste verkopers werden de mershmen genoemd. Na jaren werd dat woord verbasterd tot Marsman.
LOGO EN HUISSTIJL, YOUR FIRST IMPRESSION
Jouw naam, baseline en huisstijl zeggen alles in 1 oogopslag. MARSMAN, the next step in sales. Met een concrete naam en baseline weerspiegelen we iemand die veel in zijn mars heeft maar ook een duidelijk doel voor ogen heeft. Hij is not your ordinary salesmen maar die frishouder voor zij die passie hebben voor het vak en willen groeien.
Branding is niet enkel het logo creëren maar ook kleur vastleggen. Kleur die je boodschap versterkt. Het hoofdkleur donker turkoois wordt ondersteund door een betrouwbaar grijs en opgefrist door een licht pastelgroen.
WWW.MARSMAN.BIZ
Proud Mary verzorgde de website van MARSMAN. Een online plek waar hij zijn volledig verhaal kwijt kan. En website waar conversie centraal staat. Neem zeker een kijkje op marsman.biz.