Assemblics
Positionering
Bij Proud Mary geloven we er steevast in dat een goeie branding start met een duidelijke basis. We starten van nul en werken nauw samen met de medewerkers van Assemblics om te achterhalen wie ze zijn en waar ze voor staan. Aan de hand van beelden en woorden, kwamen hun positioneringswaarden uit de bus.
Branding
Nu hun verhaal vastligt, is het tijd om hun merk tot leven te brengen met de juiste branding. Logo- design, een baseline creëren én de juiste kleuren en typo bepalen, en daarna de nieuwe huisstijl vastleggen.
Look & Feel
De look & feel straalt uit waar Assemblics voor staat. Het ontwerp van het logo focust op expertise en professionaliteit. Het ietwat speelsere lettertype is een knipoog naar hun typerende vindingrijkheid. De kleuren werden doelbewust gekozen. De donkergroene brandkleuren symboliseren groei, vernieuwing en duurzaamheid. Het accentkleur zorgt voor een mooi evenwicht. Het merkbeeld straalt kracht uit.
Creatieve Campagne
Dat ze bij Assemblics knap werk leveren, dat is zeker. Of is het kunst? Het creatieve concept: "That's smart" werd geboren. Het innovatieve en het ambachtelijke ontmoeten elkaar. Assemblics onderscheidt zich door de specifieke knowhow die doorheen de jaren werd opgebouwd. Het smart concept versterkt dit verhaal.
Website
New branding, new website. De oude onepager maakt plaats voor een uitgebreidere Wordpress website, volledig op maat van Assemblics. "Onze sector houdt het vaak wat 'sec'. Wij houden wel van wat uitdaging, dus het mocht wel dat beetje meer zijn!". Zo gezegd, zo gedaan. Met creatieve grafische elementen en animaties maakten we de website onderscheidend, interessant en een tikkeltje speelser. Het rustgevende groen straalt expertise en klasse uit. Perfect passend bij Assemblics!