Fjul
Hun story
De positioneringsworkshop bracht een duidelijk en afgelijnd verhaal dat perfect hun DNA vertaalde. Klanten versterken, dat is het doel. Dit doen ze door in te zoomen op hun noden en gefundeerde oplossingen voor te stellen. Zo kunnen ze richting aangeven. Al doen ze dat altijd op hun eigenzinnige frisse manier.
🎶 Ignite the Fire 🎶 dankzij een nieuwe naam
In onze workshops kwam de missie van de nieuwe organisatie duidelijk naar voren: mensen voorzien van de energie om te blijven groeien. Deze missie inspireerde ons tot de naamkeuze 'Fjul' – een naam die kort, krachtig en inspirerend is, en perfect de essentie van de organisatie weerspiegelt.
Empower your professional self
Fjul belooft je een veilige én plezierige omgeving waarin ze je volop laten experimenteren met nieuwe inzichten en vaardigheden om jezelf nog sterker te maken in wat je doet. Deze krachtige inhoudelijke promesse vertaalden we in eenvoudige sprekende campagnebeelden.
🎶 Tangled Up in Blue🎶 * by Bob Dylan​
Bij de nieuwe merknaam hoort een branding die on top is. We combineren blauwtinten met hoopgevend groen.