Entyre
Positionering als fundament voor je nieuwe naam
Wat is zijn verhaal? Dat kregen we dankzij de positioneringsoefening helemaal scherp. De waarden 'zorgeloos, expertise, dynamiek, vindingrijk en soepel' kwamen naar voor. Woorden die de basis vormen voor de nieuw te ontwikkelen naam. Want zorgeloosheid is wat Thierry zijn klanten aanbiedt. Veel meer dus dan gewoon banden vervangen. Ze bieden het volledige verhaal aan. En zo werd Entyre geboren.
Logo Design en baseline
Entyre biedt het totaalplaatje. De allesomvattende baseline: more than just tyres, benadrukt die duidelijke visie. Dat wilden we ook in het logo weergeven. Het beeldmerk versterkt dit. Stijlvol en puur met een sterke accentkleur.
Campagnevisual
Naast een sterke branding creëerden we een passende campagnevisual. De service die Entyre biedt is eindeloos. Dat is meteen de visualisatie van het campagnebeeld. Eenvoudig. En krachtig.