BRAEM
Wat zijn de BRAEM waarden? En hoe worden deze vertaald naar gedrag? Deze essentiële vragen werden beantwoord in een workshop samen met de medewerkers.
De kernwaarden werden samengevat in het woord 'DRIVE', een term die perfect past bij de dynamiek van hun sector en de gedrevenheid die elke medewerker in zich heeft. DRIVE weerspiegelt niet alleen hun ambities, maar ook hun toewijding aan samenwerking en voortdurende groei. 🚀
Om de kracht van eenheid en samenwerking te benadrukken, hebben we de inspirerende slogan geïntroduceerd: "WE DRIVE AS ONE." Deze slogan is een krachtige herinnering aan hoe ze als team, met gedeelde waarden en doelen, samen vooruitgaan. 🤝
Dit alles kwam samen tijdens het lanceringsevent, waar ze niet alleen de waarden en het creatieve concept presenteerden, maar ook het BRAEM-waardenboekje introduceerden. In dit boekje vinden de medewerkers een gedetailleerde beschrijving van de waarden en het gewenste gedrag dat deze waarden ondersteunt.
Het DRIVE-icoon: symbool van vooruitgang en hart voor medewerkers
Het DRIVE- icoon is meer dan gewoon een letter; het is een symbool van vooruitgang en toewijding. Het icoon vertegenwoordigt niet alleen de 'D' van DRIVE, maar onthult ook een diepere betekenis. Wanneer je het icoon draait, komt een hart tevoorschijn - een symbool van de liefde voor hun medewerkers, en hun wederzijdse toewijding aan BRAEM.
Dit opvallende icoon staat centraal in de campagne. Het is een visuele uiting van hun filosofie dat het welzijn en de groei van de medewerkers hand in hand gaat met de vooruitgang van hun bedrijf.
WAARDE 1: DEDICATION - we willen winnen
Bij Braem zijn we echte vechters. Vastberaden in wat we doen. Wat bij anderen niet kan, lukt wel bij ons. We zien dit als een uitdaging. Wij zijn graag de beste in ons vak. Willen vooruit. Willen winnen. Zo gaan we altijd verder en leggen de lat hoger.
Om deze waarde optimaal te laten leven hebben we een actie op poten gezet.
Een tweede fase in de Employer journey van BRAEM was de creatie van een rekruteringscampagne. Verder bouwend op "we drive as one" creëerden we de campagne: "Kies een baan in volle vaart". De campagne was zowel online als in het straatbeeld te zien.
Hoe we het teamwerk in beeld brachten? Get a sneak peak in het behind the scenes filmpje hieronder. We maakten gebruik van een Steadicam om het geheel "smooth" in beeld te brengen. Echt teamwerk!