Kernwaarden visualisatie

Als je waarden inhoudelijk vastliggen dan is het raadzaam om deze ook in een creatief visueel jasje te steken. Zo blijven ze makkelijker en langer hangen.

Een creatief concept versterkt je inhoudelijk verhaal. En omgekeerd. En dat telt niet alleen voor externe campagnes maar ook voor interne campagnes. Creëer dus een creatieve campagne of aantrekkelijke visuals om je waarden te communiceren.

Ik heb nood AAN HET visualiseren VAN KERNWAARDEN

van kernwaarden naar creatief concept

CASE ZOWE

Na een workshop samen met studenten en docenten hadden we de waarden van ZOWE waarmee ze naar buiten wilden treden om nieuwe studenten te rekruteren, vastgelegd. Vanuit die waarden ontwikkelden we het creatief concept #Zozijnwe.

Van waarden tot campagne.

CASE AZ GROENINGE

Tijdens een workshop bepaalden we het DNA van az Groeninge. Uit dit DNA creëerden we het creatieve concept: een stapje verder.

Afbeelding
ProudMary_Kernwaarden_Visualisatie_AZGroeninge

Van DNA tot employer branding.

CASE BASISSCHOOL GAAF

Samen met leerkrachten en directie bepaalden we de waarden voor basisschool Park. Deze waarden waren het fundament voor zowel de nieuwe naam, de nieuwe branding als het creatief concept. Elk kind is goud. Elk kind kan evolueren. Elk kind krijgt zuurstof bij hen. Zo onstond: Elk kind is een hoogvlieger.

Afbeelding
ProudMary_Kernwaarden_Visualisatie_GAAF

Van waarden tot branding-campagne.

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB