Kernwaarden visualisatie
Als je waarden inhoudelijk vastliggen dan is het raadzaam om deze ook in een creatief visueel jasje te steken. Zo blijven ze makkelijker en langer hangen.
Een creatief concept versterkt je inhoudelijk verhaal. En omgekeerd. En dat telt niet alleen voor externe campagnes maar ook voor interne campagnes. Creëer dus een creatieve campagne of aantrekkelijke visuals om je waarden te communiceren.
van kernwaarden naar creatief concept
CASE ZOWE
Na een workshop samen met studenten en docenten hadden we de waarden van ZOWE waarmee ze naar buiten wilden treden om nieuwe studenten te rekruteren, vastgelegd. Vanuit die waarden ontwikkelden we het creatief concept #Zozijnwe.
CASE AZ GROENINGE
Tijdens een workshop bepaalden we het DNA van az Groeninge. Uit dit DNA creëerden we het creatieve concept: een stapje verder.
CASE BASISSCHOOL GAAF
Samen met leerkrachten en directie bepaalden we de waarden voor basisschool Park. Deze waarden waren het fundament voor zowel de nieuwe naam, de nieuwe branding als het creatief concept. Elk kind is goud. Elk kind kan evolueren. Elk kind krijgt zuurstof bij hen. Zo onstond: Elk kind is een hoogvlieger.