AGORIA
Agoria heeft zichzelf een ambitieus doel gesteld: tegen 2025 willen ze dat 95% van hun leden beschikken over een cybersecurityplan en dit ook effectief implementeren, zodat hun medewerkers zich bewust zijn van hun eigen verantwoordelijkheid. Proud Mary heeft een veelzijdige campagne ontwikkeld, inclusief social media en direct mailings.
🎶 Been fishing all my life, but I ain't never caught one fish 🎶
De eerste stap is bewustwording, het stilstaan bij de gevaren. Want deze gevaren zijn niet altijd even duidelijk. Na bewustwording volgt de tweede stap: het delen van de verscheidenheid aan mogelijke bedreigingen. Het gaat niet alleen om hacking, maar ook om zwakke wachtwoorden, phishing, e-mailinfiltratie, cyberaanvallen, malware... Laat je niet verrassen door cybercriminaliteit.
We versterkten de campagne met een direct mailings-campagne voor cyberbewustwording. Een box voor Agoria-leden met handige tips & tools. Inclusief posters met de kernboodschap en statische stickers om medewerkers op een leuke manier bewust te maken.
De bewustwordingsbox bevatte ook de brochure "Aanbevelingen bij een cyberaanval". De brochure zorgt ervoor dat je precies weet welke stappen je moet ondernemen in geval van een noodsituatie. Het is een combinatie van bewustwording en kennisdeling in één tool. Een waardevolle ondersteuning van Agoria voor hun leden.