az groeninge

Stap je verder met az groeninge
Afbeelding
ProudMary_AZGroeninge_Campagne_Conceptbeeld_Schoonmaak
customer case

Tijdens de drukke Covid-19 periode was er nood aan extra medewerkers bij az groeninge. Hoe konden we de juiste potentiële medewerkers bereiken en hen duidelijk meegeven waarom az groeninge de perfecte werkplek is. Met een Employer Branding Traject konden we stap voor stap vooruit.

Afbeelding
Employer Branding - Label
Afbeelding
Employer Branding - ICOON

Interactieve workshop met medewerkers

In het employer branding traject starten we steeds met een workshop. De interne waarden van az groeninge lagen reeds vast. Maar de specifieke Employer Value Propositions werden in een interactieve workshop gedefinieerd.

De EVP: fundament van het creatieve concept.

De Employer Value Propositions vormden de basis van het creatieve concept dat we creëerden. Die waarden willen we immers duidelijk communiceren zodat we de geschikte medewerkers aantrekken. We legden samen 5 EVP’s vast: veelzijdig, samen, veerkrachtig, vurig en vooruit. Dit vertaalden we in de overkoepelende campagnelijn: “Stap Je Verder” met az groeninge.

Afbeelding
ProudMary_AZ Groeninge_Interne Waarden
Afbeelding
AZ-Groeninge_Employer-Branding_Bag
Afbeelding
AZ-Groeninge_Employer-Branding_TShirt

Medewerkers eerst.

Alvorens de campagne extern te communiceren, werden de Employer Value Propositions intern gecommuniceerd op een ludieke manier. We kozen ervoor om de medewerkers leuke kousen te schenken. De keuze voor kousen was een knipoog naar de ontzettend vele stappen die elke medewerker zowel letterlijk als figuurlijk dagdagelijks zet. De sokken werden alvast warm onthaald. Ze waren niet alleen een kleurrijke vertaling van de Employer Values maar boden ook een kort woordje uitleg over de externe campagne die snel zou volgen. Een interne actie maakte dat de medewerkers betrokken waren. Er werd gevraagd om foto’s van hun team te nemen, uiteraard mét kouden aan.

Afbeelding
ProudMary_AZGroeninge_Campagne_EmployerBranding_Sokken
Afbeelding
ProudMary_AZGroeninge_Campagne_EmployerBranding_Sokken

En dan nu extern

Eenmaal de campagne intern volledig werd uitgerold, brachten we de boodschap ook extern. Hiervoor hadden we een duidelijke Employer Branding Strategie uitgestippeld. Er werden sollicitatieperson’s aangemaakt. We hadden de mogelijke contactpunten in kaart gebracht, en we hadden de te gebruiken communicatiekanalen vastgelegd.

Afbeelding
ProudMary_AZGroeninge_Campagne_Conceptbeeld
Afbeelding
AZ-Groeninge_Employer-Branding_Affiche
Afbeelding
AZ-Groeninge_Employer-Branding_Affiche

Creatieve strategie vertaald in een strategische creatie

Aan de hand van functiespecifieke filmpjes op sociale media werd de boodschap overgebracht. Maar ook op print toepassingen werd het creatieve concept gecommuniceerd. "Een stapje verder” is als concept rijk om actief mee aan de slag te gaan. De resultaten waren alvast succesvol.

Filmbestand

Story advertising

Filmbestand

In feed advertising

Afbeelding
ProudMary_AZGroeninge_Campagne_BehindTheScenes
Afbeelding
ProudMary_AZGroeninge_Campagne_BehindTheScenes

Facebook campagne

personen bereikt
95.775
weergaven van de advertentie
428.338
weergaven van de landingspagina
6.717
online sollicitaties
51
totaal budget
€ 900,00
kost per klik
€ 0,13
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
AZ-Groeninge_Concept_Strategie
AZ-Groeninge_Concept_Strategie

nood aan een creatieve campagne?

Go ahead
Afbeelding
Give us a call
Afbeelding
Oude telefoon

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB