Paulig
What's Your Flavour ? 🥑
Bij Paulig draait alles om het uitspelen van je unieke talenten. Iedereen mag er 100% zichzelf zijn, hoe divers ze ook zijn. Maar hoe brengen we deze veelzijdigheid op een fijne, herkenbare manier naar buiten? Proud Mary stond klaar om te helpen.
We ontwikkelden het creatieve concept "What's Your Flavour?" dat perfect weergeeft hoe elke medewerker bij Paulig zijn eigen smaak en persoonlijkheid laat zien.
Music and moves. 🕺🏻🕺🏻
In de campagne laten we drie van hun medewerkers – Jordy, Emily en Charlotte – hun smaak naar voren brengen. Jordy kiest voor de energieke beats van hardcore muziek, die perfect passen bij zijn gedrevenheid.
🪘 Afrobeat en retro.
Emily laat zich meevoeren door het ritmische en aanstekelijke Afrobeat, een weerspiegeling van haar levendige karakter. Charlotte gaat helemaal op in de tijdloze klanken van retro muziek, wat haar liefde voor klassieke stijlen benadrukt.
Hi, Mr DJ put your record on! 🎹
Deze keer gaat het om hun muzieksmaak, een speelse manier om te laten zien hoe elk individu iets bijzonders toevoegt aan ons team.
De visuals tonen de medewerkers die hun DJ-capaciteiten tonen aan een Paulig-mengtafel met hun Santa Maria kruiden, tortilla's en chips incluis.
Dit krachtige, aanstekelijke concept is bovendien multi-inzetbaar, zowel voor interne communicatie als voor externe wervingsdoeleinden.