Avondrust
INTERNE WAARDEN BEPALEN
De start van ons employer branding traject doen we aan de hand van een interactieve workshop waarbij we samen met de klant de kernwaarden bepalen. Bij Avondrust definieerden ze al enkele waarden, maar hadden ze nog geen concrete invulling.
Door te luisteren naar de medewerkers kreeg elke waarde de juiste betekenis. Maar hoe laten we deze nu leven en beleven onder collega's en bewoners?
HIER, zijn de waarden van Avondrust
We zijn hier voor jou. Maar ook voor de bewoner, voor de collega's en voor de familie. HIER staat voor de waarden Huiselijk & familiaal, In dialoog, Evolutie & innovatie en Respect.
Het creatieve concept kan op verschillende manieren ingezet worden en deze wordt gevisualiseerd door de medewerkers en bewoners van Avondrust zelf.
Tijd voor externe communicatie: REKRUTERINGSCAMPAGNE
Het vinden van geschoolde medewerkers die ook jouw waarden dragen is een opdracht. Dankzij het duidelijk definiëren van de waarden in het volledige rekruteringsproces krijg je de juiste match!
Tijdens de strategische workshop definieerden we persona en waar zij te vinden zijn.
Zo werden de waarden extern vertaald naar "t Is HIER te doen".
Als je een huiselijke sfeer wil, in dialoog gaan belangrijk vind, een innovatieve omgeving wil en respect voor elkaar wil, ben je bij Avondrust aan het juiste adres!
Online en offline aanwezigheid
De campagne werd op social uitgerold én was ook zichtbaar op autobussen en broodzakken en hun wagenpark. Een specifieke jobwebsite in hetzelfde thema maakte het plaatje compleet.
Behind the scenes
Een campagne waar zowel medewerkers als bewoners hun steentje konden bijdragen. Bekijk hier het filmpje.