Verhoog de productiviteit van je werknemers met Employer Branding.
Gemotiveerde werknemers zijn essentieel bij het vertellen van jouw verhaal. Succes behaal je met een goed draaiend team, met de betrokkenheid van de juiste mensen op de juiste plek, met medewerkers die je missie en visie ondersteunen en helpen verwezenlijken.
Een aantrekkelijke werkomgeving creëren voor bestaande en nieuwe werknemers doe je met employer branding.
Wil je het talent in huis houden én engagement verhogen? Dan kan een interne Employer Brand campagne helpen. Deze stellen we op door de kernwaarden.
Wil je toekomstige werknemers aantrekken, dan werk je aan je werkgeversmerk. Door de kernwaarden én de merkwaarden of positioneringswaarden te combineren bepalen we de Employer Value Proposition.
Employer Branding bindt goeie werknemers aan je bedrijf.
Werknemers vormen het hart van je onderneming. Hou ze tevreden met een aanstekelijke teamgeest en een goede werksfeer. Gelukkige werknemers vervullen een ambassadeursfunctie en trekken nieuwe potentiële medewerkers aan. Bovendien zal je met employer branding medewerkers aan je bedrijf binden en engagement verhogen. Het verhoogt de prestatiebereidheid van je werknemers, wat tot betere resultaten leidt. Een zekere drive voor de groei van jouw bedrijf.
Employer branding als wapen in de talentenstrijd
Door de aantrekkende economie wordt het steeds moeilijker om vacatures goed in te vullen. In de talentenstrijd moeten organisaties zichzelf daarom steeds meer profileren als een aantrekkelijke werkgever. Vertel een eerlijk verhaal en onderscheid je van de anderen. Hoe kan jij een match vormen met de kandidaat? Dat maakt de kans op een langetermijn-samenwerking met nieuwe medewerkers groter, want er ontstaan geen valse verwachtingen.
Employer Branding is duurzaam en efficiënt
Employer Branding vraagt een volgehouden inzet die op lange termijn een basis voor verschillende HR-acties ondersteunt. Een sterke campagne zorgt dat werknemers langer blijven dus minder kosten aan rekrutering en opleiding. Daarnaast verhoogt de productiviteit van jouw mensen door meer ervaring en motivatie. Een goede Employer Branding strategie garandeert op termijn een betere ROI en een duurzame groei.