Overzicht

Employer Branding: intern stappenplan

Employer Branding
ProudMary_Blog_5_Voordelen_Van_Unieke_Positionering

Idealiter start je met het aanpakken van je interne communicatie. Want nieuwe mensen binnenhalen in een tevreden team, die blijven langer.

01 Breng de kernwaarden van je bedrijf in kaart.
Hoe je dit doet, lees je op ons blogbericht over kernwaarden.

02 Zet de kernwaarden om in gedragingen.
Zo maak je het concreter en herkenbaarder voor de medewerkers.

03 Creëer een creatief concept.
Ontwikkel een concept om de waarden makkelijker te introduceren en te onthouden. Bekijk hieronder voorbeelden van BEN Woonzorgnetwerk, Zoutman en Stad Roeselare.

ProudMary_Employer_Branding_BEN_Woonzorgnetwer
ProudMary_Employer_Branding_Zoutman_Noest
ProudMary_Employer_Branding_Roeselare

04 Maak een implementatieplan
Stel een plan op zodat de waarden gaan leven en geleefd worden.
Verwacht niet dat medewerkers meteen alle waarden kennen of er zich naar gedragen. Frequente communicatie en herhaling zijn ook hier key.

05 Creëer de nodige interne communicatietools.
Wees creatief in je keuze. Afhankelijk van je organisatie heb je al communicatiekanalen die je frequent gebruikt, maar kleur ook eens buiten de lijntjes.

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB