🔥 Let’s introduce to you: a brand new campfire session: klanttevredenheid 🔥
Benieuwd naar de geheimen van sublieme klanttevredenheid?
Klanttevredenheid is geen trend die komt en gaat, maar een fundament van succesvol ondernemerschap. Communicatie is key tot klanttevredenheid. En die tevredenheid is dé ruggengraat van duurzaam succes. In deze sessie duiken we diep in de wereld van klantrelaties en hoe deze positief te beïnvloeden met de nieuwste inzichten en technologieën.
Schrijf je in voor onze volgende Campfire sessie op donderdag 23 mei bij Proud Mary en ontdek hoe je klanten niet alleen tevreden stelt, maar hen tot ware ambassadeurs van je merk maakt.
Ontdek onze gastspreker en alle praktische informatie hieronder ⬇️
Joost Cottyn, expert klangerichtheid
Joost is expert inzake het thema klantgerichtheid. Al jarenlang begeleidt hij grote en kleine organisaties in de weg naar meer klanttevredenheid. Hij brengt tijdens deze korte keynote op een aanstekelijke manier de basis rond klantgerichtheid en legt enkele belangrijke inzichten bloot om er direct mee aan de slag te gaan. Tevens focust hij op de kracht van communicatie tijdens het contact met klanten.
Tina Fabry, zaakvoerster Proud Mary
In de huidige markt, waar de concurrentie hevig is en klanten hoge verwachtingen hebben, is het essentieel voor bedrijven om niet alleen hun doelgroep te kennen, maar ook te begrijpen. Een gedetailleerde klantpersona, gecombineerd met een grondig inzicht in de klantenreis, stelt bedrijven in staat om gepersonaliseerde ervaringen te bieden die klanttevredenheid en loyaliteit stimuleren. Tina bespreekt hoe het ontwikkelen van klantpersona's en het in kaart brengen van de klantreis hand in hand gaan, en hoe deze strategieën worden geïntegreerd om de klanttevredenheid te maximaliseren.
Waar en wanneer?
đź“ŤProud Mary Office - Sint-Petrus en Paulusstraat 61, 8800 Roeselare
🗓️ Donderdag 23 mei 2024
⏰ Vanaf 19u00 tot 22u30
Prijs: 60 euro (incl. btw) - klanten komen gratis
Gelieve het bedrag over te schrijven voor 20 mei op volgend rekeningnummer:
BE89 0016 5020 1685.
(Met vermelding : naam - bedrijfsnaam - campfire mei 2024)
Let's meet by the campfire!
Nog niet overtuigd? Bekijk de aftermovie van vorig jaar!
Programma
19u00 - 19u30
Ontvangst met een hapje en een drankje
19u30 - 20u30
'Belang van klantgerichte communicatie om het verschil te maken’ door Joost Cottyn
20u30 - 20u45
Pauze met food and drinks
20u45 - 21u15
'Klanttevredenheid uitdiepen en toepassen' door Tina Fabry
21u15 - 22u30
Q&A met aansluitend netwerkmoment
Oh Oh Oh,
I'm on fire