Yper museum

Vrolijk, Vrij & Vunzig
Afbeelding
campagnebeeld EXPO YPER MUSEUM
customer case

Yper museum lanceert zijn nieuwste expo op 30 maart 2024. Hun doel? Aantonen dat de middeleeuwen niet alleen maar kommer en kwel is. De middeleeuwen, da's Vrolijk, Vrij en Vunzig. Ontdek de campagne!

Afbeelding
Campagnes
Afbeelding
Luchtballon

Veelzijdige middeleeuwen

Met "Vrolijk, Vrij en Vunzig" duiken we in een tijdperk dat verre van enkel duister en dreigend was. Met de expo willen ze alle kanten van de middeleeuwen tonen. Levendig en veelzijdig

Proud Mary's aanpak voor de campagne combineert de herkenbare visuele stijl van Yper met een speelse flexibiliteit. Het campagnebeeld weerspiegelt de diversiteit en rijkdom van de middeleeuwse cultuur.

Door elementen van het beeld te vervangen of de blokken anders te arrangeren, brengen we de verscheidenheid van het tijdperk tot leven. Dit niet alleen in beeld, maar ook in de ervaring van de bezoeker.

Afbeelding
banner Vrolijk,Vrij & vunzig, Proud Mary
Filmbestand
Afbeelding
affichage Vrolijk,Vrij & vunzig, Proud Mary

Historisch, hilarisch

De stijl en humor in de campagne zijn onmiskenbaar Yper Museum. Elke uiting van de campagne draagt bij aan het versterken van hun unieke merkidentiteit: een combinatie van historische diepgang met een knipoog.

Filmbestand

Wereldwijd welkom

Met het oog op internationale bezoekers kozen we ervoor ook een Engelse campagnelijn te lanceren. 'Funny, Free, Filthy'. Hiermee nodigen we bezoekers uit alle hoeken van de wereld uit om de veelzijdigheid van de middeleeuwen te ontdekken.

Afbeelding
Banner VROLIJK, VRIJ & VUNZIG
Afbeelding
Concept in Gert

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB