TTI

Communicatie helpt een handje
4werk en de Provincie West-Vlaanderen willen met productie-ondersteunende technologieën maatwerkbedrijven socialer en concurrentiëler maken. Onder de overkoepelende naam TTI (Toegepaste Technologie Innovatie) ontwikkelen ze technologische innovaties voor maatwerkbedrijven. Dat moet gecommuniceerd worden. Proud Mary ging aan de slag!

Afgeleide visuals ontwerpen van het campagnebeeld
Na een positioneringsoefening met alle partners én een strategische workshop gingen onze technologische brains alvast aan het draaien. Een creatief concept ontwikkelen met bijhorend communicatieplan, dat was de opdracht voor Proud Mary. 'Technologie helpt een handje' ontstond als de rode draad doorheen de communicatiecampagne.

De 6 proeftuinen in beeld
Naast het overkoepelende campagnebeeld was er ook nood aan individuele proeftuinbeelden. Zo konden we de campagne levendig houden telkens een proeftuin iets te melden had. Storytelling op zijn best. Inhoudelijk én visueel. Creatief én informatief.