SPICA

Positionering
Missie, visie en positioneringswaarden. We besteden er met zijn allen veel aandacht aan. Maar wat als het niet wordt beleefd door je organisatie? Voor Spica gingen we met het gehele team aan de slag. Er werden een herkenbare waarden vastgelegd en samen werd de koers bepaald.

Spica's succes-boekje
Na de positioneringsoefening legden we de waarden, missie en visie vast in een handig succes-boekje voor de medewerkers. Zo krijgt iedereen een mooi uitgewerkt exemplaar en kunnen ze er blijvend mee aan de slag. Want in het succes-boekje is ook plaats voorzien om complimenten neer te schrijven én ideeën te noteren.

Brochure Design
Naast het creëren van een succes-boekje werd er ook een brochure voorzien. Proud Mary verzorgde het opvallend strak design met bijpassende fotografie en copywriting. Ook de missie, visie en positioneringswaarden komen aan bod. Het is niet alleen belangrijk dat de waarden intern gedragen worden, maar ook naar de buitenwereld moet het duidelijk zijn waarvoor Spica staat en wat ze willen bereiken.
