SPICA

beyond expectations
Afbeelding
ProudMary_Spica_Hoofdafbeelding
customer case

Spica had nood aan een duidelijke positionering om hun internationale ambities waar te maken. Proud Mary had de ideale methode om een gefundeerde basis te creëren.

Afbeelding
branding-blue
Afbeelding
branding-icon

Positionering

Missie, visie en positioneringswaarden. We besteden er met zijn allen veel aandacht aan. Maar wat als het niet wordt beleefd door je organisatie? Voor Spica gingen we met het gehele team aan de slag. Er werden een herkenbare waarden vastgelegd en samen werd de koers bepaald.

Afbeelding
ProudMary_Spica-Positioneringswaarden

Spica's succes-boekje

Na de positioneringsoefening legden we de waarden, missie en visie vast in een handig succes-boekje voor de medewerkers. Zo krijgt iedereen een mooi uitgewerkt exemplaar en kunnen ze er blijvend mee aan de slag. Want in het succes-boekje is ook plaats voorzien om complimenten neer te schrijven én ideeën te noteren.

Afbeelding
ProudMary_Spica_Succesboekje

Brochure Design

Naast het creëren van een succes-boekje werd er ook een brochure voorzien. Proud Mary verzorgde het opvallend strak design met bijpassende fotografie en copywriting. Ook de missie, visie en positioneringswaarden komen aan bod. Het is niet alleen belangrijk dat de waarden intern gedragen worden, maar ook naar de buitenwereld moet het duidelijk zijn waarvoor Spica staat en wat ze willen bereiken.

Afbeelding
ProudMary_Spica_Brochure

Ik wil gecontacteerd worden

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90

schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je vindt ons hier

BV Admiraal - Proud Mary
Sint Petrus en Paulusstraat 61
Roeselare
051 80 77 90
tina@proudmary.be

BE 0838.936.766
IBAN BE89 0016 5020 1685
BIC GEBA BE BB