RR Diamond
Positionering als fundament
De eerste stap was de positioneringsworkshop om het verhaal scherp te stellen. RR Diamond gaat steeds die extra mijl voor zijn klant. Ze gaan op een vindingrijke manier op zoek naar het resultaat dat bij de juwelenontwerper past. Ze helpen mee aan zijn succes en geven zuurstof om te groeien.
A CLASS OF ITS OWN
Met "A Class of Its Own" als leidraad straalt de branding van RR Diamond een onmiskenbare klasse uit die de concurrentie overstijgt.
Het kleurenpallet zwart, beige en blauw legt de nadruk op de tijdloosheid van RR Diamond's producten en diensten.
TIME TO SHINE! DIRECT MAILING
Hét onderscheidend vermogen van RR Diamond "tijd" is het vertrekpunt voor de campagne. RR Diamond neemt altijd de tijd voor de juwelier en doet graag het onmogelijke in de zoektocht naar schoonheid. Het is tijd om te stralen. Time to shine. Ze maken hun belofte tastbaar met een stijlvolle direct mailing met echte zandloper als eyecatcher.
Branding komt tot leven
Kleuren liggen vast, typo werd bepaald. Met de direct mailing, de postkaarten en de folder komt de nieuwe stijl helemaal tot leven.
Online visitekaartje
Met de nieuwe website wordt de online aanwezigheid van RR Diamond een verlengstuk van de fysieke wereld, die bijdraagt aan hun internationale groei. Met een eigentijds en toegankelijk ontwerp is de site een virtueel venster dat zich opent naar nieuwe kansen.